💬
Logga in
Fuska.se

Dom I Klassen Fjantar Sig!

20 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Några killar i min klass fjantar sig, asså. Ska man hänga på eller bara tycka det är töntigt?

Nivå 4 · Lärling

tycker du det är rolig att ''fjanta'' så är det bara att hänga på :P

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Några killar i min klass fjantar sig, asså. Ska man hänga på eller bara tycka det är töntigt?

Vad anser du att det för nåt betéende? Fjantigt eller roligt?

Om du tycker att det är löjligt så fortsätter du att tycka det men tycker du att det är roligt så hänger du med.

26 May 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4

Liksom, hänger jag ej med dom blir jag typ utstött :P

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vill du va en fjant, så blir du det.

No Pain, No Gain.

27 May 2008
↗ till inlägget

Liksom, hänger jag ej med dom blir jag typ utstött :P

Det är väll inget fel med att hålla sig för sig själv eller?

Och blir du utstött för att du inte är med, så är det nog inte lämpliga vänner.

Nivå 7 · Fuskare

Men oh my god asså. Fjanta om du tycker det är kul, annars inte.

3 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Fråga dig själv inte andra, jubelidiot.

8 Jun 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Ironiskt om man tänker efter egentligen. Man blir populär igenom att vara en tönt.

19 Jun 2008
Nivå 3 · Lärling

Lev så att du inte ska behöva ångra någonting.

när du menar fjantig menar du typ att dom skriker och svär och sånt eller?

.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Låt bli, töntar blir utstötta på högstadiet... (alt. Gymmnasiet)

Det är nog vääääääldigt beroende på vad det är för skola. Jag är en tönt, inte är jag utstött. Jag var inte utstött på högstadiet heller.

20 Jun 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

finns olika typer av töntar, bara dom som håller på med att leka homo, leka med pinnar, o.s.v blir utstötta
13 Oct 2008

.

Senast ändrad:

14 Oct 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är nog vääääääldigt beroende på vad det är för skola. Jag är en tönt, inte är jag utstött. Jag var inte utstött på högstadiet heller.

Men man måste växa upp också. Att fjanta runt i gymnasiet är att sakna vett. Man lämnar det beteendet efter sig när man går ut högstadiet.

Senast ändrad:

Det är en ganska stor skillnad. Att vara rolig är att man får andra andra roade. Man skämtar och sånt som roar ens omgivning. Men att fjanta sig är att kasta sudd på varandra, springa runt och försöka slå varandra, härmar någon när dom pratar etc, och sådant som irriterar ens omgivning. Så att vara rolig är inget fel på.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är en ganska stor skillnad. Att vara rolig är att man får andra andra roade. Man skämtar och sånt som roar ens omgivning. Men att fjanta sig är att kasta sudd på varandra, springa runt och försöka slå varandra, härmar någon när dom pratar etc, och sådant som irriterar ens omgivning. Så att vara rolig är inget fel på.

Med fjantig menade jag 'att vara rolig'. Att springa runt och kasta sudd på varandra och annat var knappt ens kul när man var mindre. x)

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Med fjantig menade jag 'att vara rolig'. Att springa runt och kasta sudd på varandra och annat var knappt ens kul när man var mindre. x)

Jag hatar fjantar som försöker vara rolig, den enda gången man vill skratta åt dom är när dom är otroligt töntiga.

3 Nov 2008

Om de nu fjantar sig, ska du inte bekymra dig så mycket. Alltså strunta bara i de, det är det ända sättet att de inte väcker uppmärksamhet. Då om du nu bryr sig, kommer de hålla på att fjanta sig bara mer.

//Megadeth

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in