💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Ps3 Paket?

40 svar · startad

Trådstartare #1

Hej jag undrar om någon vet något bra playstation3-paket.

Berätta gärna lite om spelen som ingår och vilken affär och vilekt pris.

köp den med gta 4

kostar runt 3999:- i de flesta affärer

Trådstartare #3

Du menar väl 4990 eller 4490?

Inte sett GTA paket i affärerna då Metal Gear Solid 4 släppts.

Köpte mitt på Mediamarkt i Sisjön/Göteborg, fick konsollen + Ratchet & Clank: ToD + Uncharted: Drakes Fortune för... 4900 kr tror jag...

Trådstartare #5
↗ till inlägget

Köpte mitt på Mediamarkt i Sisjön/Göteborg, fick konsollen + Ratchet & Clank: ToD + Uncharted: Drakes Fortune för... 4900 kr tror jag...

Ok, sett att Game har ett PS3 + Uncharted + Valfritt spel, där warhawk/heavnly sword med mera går att välja.

För 4990, är det ett ok pris?

Ja, men det paketet som Mediamarkt har, med Ratchet and Clank ToD och Uncharted verkar bättre. Båda de är roliga. Men Heavenly Sword och Warhawk är inte lika kul. Enligt min åsikt.

↗ till inlägget

Ja, men det paketet som Mediamarkt har, med Ratchet and Clank ToD och Uncharted verkar bättre. Båda de är roliga. Men Heavenly Sword och Warhawk är inte lika kul. Enligt min åsikt.

håller med!
Trådstartare #8
↗ till inlägget
↗ till inlägget

håller med!

Jag gillade Heavenly Sword starkt när jag testade det hos min kompis, sen till Uncharted kan det nog vara skoj.

Jaja, gör som du vill. Man ska ju välja det som är roligast! :D

Trådstartare #10
↗ till inlägget

Jaja, gör som du vill. Man ska ju välja det som är roligast! :D

Så klart, men fler förslag välkommnas

Uncharted är ju skit kul, sen vet jag inte om Warhawk är kul men troligtvis ett spel jag kommer köpa.

Har hört att enda nackdelen med spelet är att det bara går att köra Online, så det är säkert ett väldigt bra spel.

22 Jun 2008
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Uncharted är ju skit kul, sen vet jag inte om Warhawk är kul men troligtvis ett spel jag kommer köpa.

Har hört att enda nackdelen med spelet är att det bara går att köra Online, så det är säkert ett väldigt bra spel.

Ok , men de flesta är överenns om att uncharted är ett bra spel?

Jepp, Uncharted är ett kul spel. :D Köp det här med Ratchet and Clank ToD och Uncharted fast om du gillar Heavenly Sword så bör du ju köpa det. Själv köpte jag det här paketet med Resistance FoM och Motorstorm. Är det här sport paketet kvar där man fick NHL 08 sen fick man välja om man ville ha FIFA 08 eller NBA 08 (tror det var NBA 08)? Om det är kvar skulle jag tagit det istället.

Senast ändrad:

Trådstartare #14
↗ till inlägget

Jepp, Uncharted är ett kul spel. :D Köp det här med Ratchet and Clank ToD och Uncharted fast om du gillar Heavenly Sword så bör du ju köpa det. Själv köpte jag det här paketet med Resistance FoM och Motorstorm. Är det här sport paketet kvar där man fick NHL 08 sen fick man välja om man ville ha FIFA 08 eller NBA 08 (tror det var NBA 08)? Om det är kvar skulle jag tagit det istället.

Finns något med FIFA 08 också på EB Games, men när jag frågade i en av deras affärer så hadde dom bara metal gear solid.

Jag har runt 10 spel just nu och hos mig så slår FIFA 08 spel som GTA IV och Haze och alla andra spel jag har. Jag tycker FIFA08 är jätte kul. Om du gillar såna spel så borde du köpa det. Men jag kan tipsa dig att inte köpa det paketet med FIFA08 utan köp ett med lite kändare spel sen köper du till FIFA08 eftersom det kostar inte mer än 400 kronor nu tror jag.

Senast ändrad:

Trådstartare #16
↗ till inlägget

Jag har runt 10 spel just nu och hos mig så slår FIFA 08 spel som GTA IV och Haze och alla andra spel jag har. Jag tycker FIFA08 är jätte kul. Om du gillar såna spel så borde du köpa det. Men jag kan tipsa dig att inte köpa det paketet med FIFA08 utan köp ett med lite kändare spel sen köper du till FIFA08 eftersom det kostar inte mer än 400 kronor nu tror jag.

Ok

Playstation 3 + Uncharted + Ett av de spelen man kan välja mellan på game får se vilket jag tar.

↗ till inlägget

Det kostar 300 nånting, fifa 08 är inte så jättekul annars kan man köpa euro 2008 tror jag det hette ;)
Trådstartare #18
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det kostar 300 nånting, fifa 08 är inte så jättekul annars kan man köpa euro 2008 tror jag det hette ;)

Ok

Ska köpa nästa gång vi ska handla tror jag.

Vad du än gör; Köp INTE Heavenly Sword.

Jag köpte det, sålde två dagar senare. Det var så j*vla kasst. >_>

Trådstartare #20
↗ till inlägget

Vad du än gör; Köp INTE Heavenly Sword.

Jag köpte det, sålde två dagar senare. Det var så j*vla kasst. >_>

Förklara gärna.

Själv tycker jag det är roligt, iaf vad jag spelat

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in