själv spelar jag på hard
Guitar Hero 3
Själv har man klarat ut hela expert,har bara through the fire and the flames kvar.Håller på att lära mig introt.
btw...det heter Medium inte Mendium.
Jag spelar på expert^^
Själv kör jag på medium! Har inte spelet själv, men lånade av en kompis. Orkade aldrig lära mig hard :P
jag spelar oftast på Expert men ibland spelar jag på hard
Växlar mellan Hard och Expert, fast är bäst på Hard...
↗ till inläggetVäxlar mellan Hard och Expert, fast är bäst på Hard...
Haha annars hade det varit konstigt :P
Valde väl Expert för att jag för tillfället spelar det nu annars är jag mycket bättre på Hard. :rolleyes:
Wow, har inte varit på fuska i snart 1 år. :blink:
btw, finns det en Guitar Hero FC tråd, vill gärna möta nån. :)
Easy :) Hard egentligen
Både medium och hard. Har inte spelat de på länge :S
expert, ja övar än :o ja gör rätt bra ifrån mej på ttfaf på expert slower :o
↗ till inläggetHur mycket % då?expert, ja övar än :o ja gör rätt bra ifrån mej på ttfaf på expert slower :o
tja, ja klarade hela sången på training slower me 81%, slowest me 85% klarar inte introt på slow så bra, men ja klarar ju introt precis me ca 85-90% (ja kör 1hands tekniken)
Oj det är ganska bra va?
Klarat nästan alla låtar på expert, 4-5 kvar som jag bara klarar på hard ;).
↗ till inläggetja vet inte riktigt, ja missade ju omkring 700 noter å ja klarar ju bara ca 85-90% på introt på slow =/ ja gör ju en massa misstag hela tiden, å ja klarade faktist en fc på introt på slower :oOj det är ganska bra va?
Jag kör easy, men jag har det inte jag har bara kört 2 gånger hos kompisar.
Jag lyckades sno åt mig ett guitar hero 3 av en kompis, så just nu lirar jag medium. Snart blir jag säkert bra nog att plocka alla låtar på expert!
↗ till inläggetJag lyckades sno åt mig ett guitar hero 3 av en kompis, så just nu lirar jag medium. Snart blir jag säkert bra nog att plocka alla låtar på expert!
Jag blev också sugen på att spela ^^
↗ till inläggetKöp det, det är skitskoj. Man tröttnar inte så lätt heller.↗ till inläggetJag lyckades sno åt mig ett guitar hero 3 av en kompis, så just nu lirar jag medium. Snart blir jag säkert bra nog att plocka alla låtar på expert!
Jag blev också sugen på att spela ^^