💬
Logga in
Fuska.se

1 Fråga Om Oblivion Och Expansionen.

22 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Om man nu vill köpa båda expansionerna till Oblivion. Kan man då spela på t.ex. knights of the nine med sin vanliga karaktär ifrån oblivion och fortfarande behålla alla stats lvls och skills ?

Nivå 6 · Fuskare

Ja det kan man, Knights of the Nine är bara en mod.

Det går dock med expansionen (shivering isles) också. =)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Okej, Köper det dierekt nu :D

en fråga till, Är det många Quests på expansionerna och kan man vara i hela Cyrodiil som på det vanliga?

23 Jun 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Okej, Köper det dierekt nu :D

en fråga till, Är det många Quests på expansionerna och kan man vara i hela Cyrodiil som på det vanliga?

Ja, det är väl klart, det är ju inte ett nytt spel du köper, utan tillägg

till det du redan har.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Okej, Tack för svaren ! :)

Nivå 6 · Fuskare

Det är inte så värst många quests på Knights of the Nine, det är en MOD, inte en expansion.

Den enda oblivion expansionen är Shivering Isles som har mer quests och en ny "kontinent". :)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Det är inte så värst många quests på Knights of the Nine, det är en MOD, inte en expansion.

Den enda oblivion expansionen är Shivering Isles som har mer quests och en ny "kontinent". :)

Coolt, Ser fram emot det :D

24 Jun 2008
Nivå 4 · Lärling

Game Of The Year Edition är det världsklass på. :D

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Game Of The Year Edition är det världsklass på. :D

Ja jag vet !, Jag köpte först Game Of The Year Edition begagnat på EbGames men skivorna var helt repiga så jag bytte tbx det och köpte de vanliga. Men nu skall jag köpa Expansionen :D

26 Jun 2008
Nivå 4 · Lärling

Om man har det vanliga och köper game of the year kan man fortsätta på sin gammla gubbe då? :huh:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Om man har det vanliga och köper game of the year kan man fortsätta på sin gammla gubbe då? :huh:

Game Of The Year Edition innehåller 2 stycken skivor, En skiva är det vanliga spelet och en är expansionen så köp istället bara expansionen. Och ja som redan har nämnts i denna tråden du kan spela med din vanliga karaktär i expansionet ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Game Of The Year Edition innehåller 2 stycken skivor, En skiva är det vanliga spelet och en är expansionen så köp istället bara expansionen. Och ja som redan har nämnts i denna tråden du kan spela med din vanliga karaktär i expansionet ;)

Han undrar om han kan spela med sin gamla karaktär om han har vanliga Oblivion, och

sedan köper GOTYE istället. Jag vet inte, men någon annan gör det säkert.

Nivå 4 · Lärling

vet nån nåt ställe där jag kan köpa bara expansionen? över allt jag har tittat finns bara vanliga och game of the year.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

vet nån nåt ställe där jag kan köpa bara expansionen? över allt jag har tittat finns bara vanliga och game of the year.

Du laddar ned från Marketplace.

It's the only way, så länge man inte spelar

på PC.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget
↗ till inlägget

på PC.

Nej, Den finns på game till 360 jag kan ta foto på den om ni vill.

27 Jun 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

på PC.

De har släppt en version som kallas 'GOTY'. Där finns spelet med + expansionerna.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

på PC.

De har släppt en version som kallas 'GOTY'. Där finns spelet med + expansionerna.

Har du läst addeB's inlägg?

Han undrar om man kan köpa enbart expansionen i butik.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

på PC.

Har du läst addeB's inlägg?

Han undrar om man kan köpa enbart expansionen i butik.

Ah, sorry. Missade det.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #19

Där jag bor kan man köpa expansionen separat de har 2-3 exemplar av den.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Där jag bor kan man köpa expansionen separat de har 2-3 exemplar av den.

Till PC troligen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in