ja hur går man upp i fuska rank?
Hur Går Man Upp I Fuska Rank?
lägger in nyheter, fusk, recensioner, inlägg mm.
↗ till inläggetom du skriver ett inlägg så får du 0,3 fuskarank. Ett fusk = 1 Fuskarank och samma med nyheter tror jag.ja hur går man upp i fuska rank?
Om du menar de olika rankerna, kolla hjälpen.
Menar du inte det, kolla hjälpen.
Här kan du kolla --> http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=24
De kända rankerna är:
NR/Rank - FuskaRank
#1 nykomling - 0
#2 medlem - 50
#3 mini fuskare - 250
#4 fuskare - 500
#5 über fuskare - 750
#6 elite fuskare - 1000
#7 gamer - 1500
#8 elite gamer - 2000
#9 cooling - 2500
#10 legend - bara två st som har det och jag vet inte hur mycket Fuska rank man måste han..
För #10 legend krävs 3000 FR, på 3500 finns även en ny rank om jag inte minns fel.
3500 = hedersmedlem
↗ till inläggetFör #10 legend krävs 3000 FR, på 3500 finns även en ny rank om jag inte minns fel.
erkänn att du siktar på att bli den första som får 3500#heders medlem
;)
Hur orkar man bli legend (3000FR)??? Jag är bara #4 fuskare... Men det kanske är folk som spamat i lekhörnan som fått hög FR :P
↗ till inläggetjapp[EDIT] Donald, helt säker på att det är hedersmedlem ?
↗ till inläggetHur orkar man bli legend (3000FR)??? Jag är bara #4 fuskare... Men det kanske är folk som spamat i lekhörnan som fått hög FR :P
Man får väl inte rank i Lekhörnan, eller? :huh:
Nej det får( fick) man inte
För er som säger att ingen har hedersmedlem.Admin har det.Han har rank #11.Vilket är hedersmedlem.Bara att han har bytt Titel.
↗ till inläggetHur orkar man bli legend (3000FR)??? Jag är bara #4 fuskare... Men det kanske är folk som spamat i lekhörnan som fått hög FR :P
Om man är aktiv varje dag får man ranken till slut. Har för övrigt inte ens skrivit i lekhörnan annat än att låsa trådar osv :)
009400: Nja, siktar väl inte direkt på det, men jag antar att jag kommer bli den första då jag har högst rank för tillfället och är aktiv med mitt moderatorjobb i princip varje dag ;).
↗ till inlägget↗ till inläggetHur orkar man bli legend (3000FR)??? Jag är bara #4 fuskare... Men det kanske är folk som spamat i lekhörnan som fått hög FR :P
Om man är aktiv varje dag får man ranken till slut. Har för övrigt inte ens skrivit i lekhörnan annat än att låsa trådar osv :)
009400: Nja, siktar väl inte direkt på det, men jag antar att jag kommer bli den första då jag har högst rank för tillfället och är aktiv med mitt moderatorjobb i princip varje dag ;).
Ja du är nog den mest seriösa och aktiva moderatoren :D Dem enda moderatorerna som jag ser till är Xade och Nafrali resten ser jag alldrig.