lite irriterande att man måste ha en sparfil från mario galaxy för att få alla karaktärer. men lär ändå skaffa det en dag
Spelare M-k-wii
↗ till inläggetWaluigi, Peach, Bowser Jr. och Wario.Vilken är eran favoritkaraktär då?
Just nu är min toadette :)
Diddy kong med Mach bike :)
man måste inte alls ha en sparfil man kan ta och vinna alla mirrormode har jag för mig eller två av dem i starrank ;)
ohhhmmm , jo det måste man.
Ända sättet att få Rosalina
↗ till inläggetman måste inte alls ha en sparfil man kan ta och vinna alla mirrormode har jag för mig eller två av dem i starrank ;)
Tipsen på fuska är iaf att man måste ha en sparfil på sitt wii för att få rosalini?
Jag har aldrig lirat Super Mario Galaxy men lyckades ändå få Rosalina genom att langa stjärnranking på alla Mirror Mode cuper :)
Jag har alla förutom Mii outfit b.
Och, en fråga: Kan man se om det är någon skillnad på ett normal ghost och ett expert ghost? (när man inte möter dom)
Jag lyckas inte få Outfit B :(
Så som jag har förstått det så skall man bara vinna över spöket på alla banor i Time Trial, right? När jag gjort det, så kommer ett nytt spöke på varje bana som har typ 5-10 sekunder bättre än min tid :S
Vad är det som egentligen krävs för att man ska få outfiten?
↗ till inläggetJag har aldrig lirat Super Mario Galaxy men lyckades ändå få Rosalina genom att langa stjärnranking på alla Mirror Mode cuper :)
Oj ja men det får man försöka med då! :)
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har aldrig lirat Super Mario Galaxy men lyckades ändå få Rosalina genom att langa stjärnranking på alla Mirror Mode cuper :)
Oj ja men det får man försöka med då! :)
Tro mig, det är mer värt att langa en sparfil från Galaxy :P
Jag lär ju skaffa galaxy ändå ^^ Men fick nyss 2 stjärnor på en mirrorcup! Så den e på G ^^
Jag fick typ spasmer när jag insåg efter att jag klarat alla cuper att man va tvungen att skaffa stjärnranking på alla cuper, vilket betydde att jag var tvungen att köra mer än hälften av alla cuper i alla klasser igen :(
Därför har jag aldrig pallat skaffa Dry Bowser tex... får bli nån annan gång
Nu, (sedan typ, mitten av April) har jag allt!
+1star i Wi-Fi!
Någon som vet hur många procent i "Wii-wheel"-usage man måste ha för att få en Guldratt när man lirar Wi-Fi?
Enda jag har skaffat är Rosalina
(Som man får om man har en sparning med smg :P)
↗ till inläggetEnda jag har skaffat är Rosalina
Oj då kan du inte ha spelat mycket :P Jag fick typ någon direkt när jag nästan startade spelet.. minns inte vilken, kanske spöket! Spelade online å fick den :)
Om du vill ha guldratt i wi-fi, så tror jag det är 10%.
Tror jag då!
↗ till inläggetOm du vill ha guldratt i wi-fi, så tror jag det är 10%.
Tror jag då!
Det låter som lite lite..
↗ till inlägget↗ till inläggetEnda jag har skaffat är Rosalina
Oj då kan du inte ha spelat mycket :P Jag fick typ någon direkt när jag nästan startade spelet.. minns inte vilken, kanske spöket! Spelade online å fick den :)
Jag har 11% och ingen guldratt :/
Provade att göra en ny licens där jag nu har 100% och nästan 200 spelade (varav hälften) vunna online. Fortfarande ingen guldratt :P