För dom som inte vet är Mario sluggers ännu ett mario sport spel.
På det här är det baseboll som gäller..
Här är trailern
http://wii.qj.net/Mario-Super-Sluggers-Jap...g/49/aid/120847
Tror ni det blir bra?
För dom som inte vet är Mario sluggers ännu ett mario sport spel.
På det här är det baseboll som gäller..
Här är trailern
http://wii.qj.net/Mario-Super-Sluggers-Jap...g/49/aid/120847
Tror ni det blir bra?
Ser ut som ett bra Baseball spel. Fast med tanke på kunkurransen från andra Wii spel, så blir det inget köp.
Ser bra ut men finns andra grejer jag lägger pengarna på hellre :)
Ännu ett ganska tråkigt mario sport spel. Man tröttnar på de! Inget att ha tror jag inte.
Wii sports innehåller redan det mesta, och det är gratis :)
↗ till inläggetFast särskilt fantasifullt är det inte. >_> Fast för att vara gratis är det ett rikitgt bra spel. ^^Wii sports innehåller redan det mesta, och det är gratis :)
↗ till inläggetMan spelar det de första dagarna tills man har köpt ett nytt och spelar aldrig det mer sen.↗ till inläggetFast särskilt fantasifullt är det inte. >_> Fast för att vara gratis är det ett rikitgt bra spel. ^^Wii sports innehåller redan det mesta, och det är gratis :)
Exakt, eller möjligtvis om man har gäster eller några kompisar som vill spela :P
↗ till inläggetExakt, eller möjligtvis om man har gäster eller några kompisar som vill spela :P
japp,det kan jag hålla med om.
Orka ett spel med endast baseball?
↗ till inläggetIförsig är det säkert mycket bättre än wii sports men inget att slösa pengar på iaf.↗ till inläggetExakt, eller möjligtvis om man har gäster eller några kompisar som vill spela :P
japp,det kan jag hålla med om.
Orka ett spel med endast baseball?
Hade spelen varit lite billigare så hade man kanske haft fler :) men som det är nu då satsar man bara på det bästa
ALLTSÅ BRAWL :lol:
tja, ja tror nintendo riktar in sig på den amerikanska marknaden dena gång, (stereotyp för amerikanare: Feta, Lata, äter hela tiden doughnuts och älskar BASEBALL) , ja tror inte at dom kommer gå i back med detta spel (va ja menar med detta är att ja tror dom kmmr käna mer än va det kosta att göra spelet)
Det kommer bli awesome!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in