Tänkte bara kolla med alla hur långt ni kommit på Subspace Emissary i SSBB för att se vem som har kommit längst och så. Föresten lägg hur lång tid ni har kommit dit också.
Jag börjar
jag har klarat 35%
på prick 4 timmar
Tänkte bara kolla med alla hur långt ni kommit på Subspace Emissary i SSBB för att se vem som har kommit längst och så. Föresten lägg hur lång tid ni har kommit dit också.
Jag börjar
jag har klarat 35%
på prick 4 timmar
Jag tror nog 46%. Vet inte tid men kan kolla senare.
Nog 7-8% någonting. En timme kanske
orkar inte kolla men ja har typ 98% på ca 8 timmar
↗ till inläggetorkar inte kolla men ja har typ 98% på ca 8 timmar
:o Oj hur orkar man? ^^ En hel arbetsdag, ca 1000:- ^^ Tror jag hellre jobbar
Jag har förresten klarat ca 16% på 2 h
18% = entimme o 15 mintuer
Har klarat ut det på typ 8-9 timmar totalt.
Har inte kört så mycket SSE så jag klarat The Forest precis. :P
Vet inte hur länge jag spelat skulle tro typ 4-5tim runt 89% kommer inte ihåg och pallar inte starta Wii:et
Är på sista banan. Den där feta laburinten. Har klarat typ 68 % eller nåt.
ja e typ på 40% tror ja...ja har iaf precis vunnit Luracio eller den där blå räven iaf
Jag har inte kört Subspace Emissary så mycket, har klarat 34% på 4 timmar. Jag har mest försökt att få alla karaktärer.
Jag e på 50% och r hos den där tabbu ( en blå kille) .
SPOILER
SPOILER
SPOLIER
SPOLIER
Han tar ju ihjäl MH och ganondorf och ganaondorf har i hjäl bowser O.O hur ska detta sluta? alla är döda ( eller statyer) utom tabuu vad ska nu hädna!? kan knappt bärga mig för att see vad s om händer o.o
men de ska ja göra senare i dag =P
↗ till inläggetDet är ju på subspace emmissary man får nästan alla karaktärer XDJag har inte kört Subspace Emissary så mycket, har klarat 34% på 4 timmar. Jag har mest försökt att få alla karaktärer.
Nu har jag klarat tabbu och vet inte vad man ska göra sen. Det kommer inte upp någon ny bana. Någon som vet vad man ska göra?
du ska leta efter hemligheter på olika banor, för att låsa upp toon link och star wholf, google det
ja gör detta adventure mode......någon som et vad man ska göra? vi har klarat typ alla bossar men nu på kartan blinkar det 4 bowser skallar röda eller såå.. vast mitt ute i luften alltså inte i nåt rum vad ska vi göra ? =S
( Cross jag kan köra lite senare med dig =D )
Jag har 90% och har spelat i 10 timmar. Har också startat ny sparfil nu, minns inte procent och tid på den, med jag minns att jag precis fick Diddy Kong (har alltså inte kommit långt).
Jag har 95% efter cirka 8 timmar :)
↗ till inläggetHehe jag har redan vunnit toon link och wolf på classic och boss battle. Är det någon mer man kan vinna?du ska leta efter hemligheter på olika banor, för att låsa upp toon link och star wholf, google det
8x på 12-13 timmar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in