Kan man köpa Rock Band och bara lira gitarr (pga priset känner jag mig inte så sugen på hela kittet) eller kommer man inte kunna ta del av största delen av spelet, tex alla låtarna osv..
Rock Band - Ps2?
Bplay
Nivå 5 · Fuskare
wilmerx.tk
Nivå 3 · Lärling
↗ till inläggetjag tycker att det är dåligt att man inte kan spela online
Du har aldrig kunnat spela online på PS2, men det funkar ju med de andra konsolerna.
↗ till inläggetAtt köpa gitarr löst utan de andra instrumenten ser i dagsläget omöjligt ut. Men förhoppningsvis blir det så. Däremot kan man köpa spelet utan instrument? :huh:Kan man köpa Rock Band och bara lira gitarr (pga priset känner jag mig inte så sugen på hela kittet) eller kommer man inte kunna ta del av största delen av spelet, tex alla låtarna osv..
Bplay
Nivå 5 · Fuskare
Haha men det e kanske om man redan skulle ha dem då?!
wilmerx.tk
Nivå 3 · Lärling
↗ till inläggetSå onödigt att först köpa instrumenten och sen spelet. ;)Haha men det e kanske om man redan skulle ha dem då?!
Bplay
Nivå 5 · Fuskare
Fast de kanske tänker på om det kommer fler spel då dessa kan användas så ska du inte behöva köpa alltihop utan endast spelet :)
wilmerx.tk
Nivå 3 · Lärling
↗ till inläggetMen då hade de kunnat släppa spelet löst då, :rolleyes:Fast de kanske tänker på om det kommer fler spel då dessa kan användas så ska du inte behöva köpa alltihop utan endast spelet :)