💬
Logga in
Fuska.se

Scarab Lord Spider Elr Spectral Tiger Vilket Är Mest Rare?

21 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Tja undrar vilken av Spectral Tiger eller Scarab lord spider är mest rare?

Och är det sant att Scarab lord spider kommer att bli 200% speed elr 320% speed i wotlk många säger att det kommer bli så

Nivå 0 · Nykomling

Scarab lord spindeln lätt <_<

Nivå 0 · Nykomling

Scarab mountet är mest rare. och nej den kommer inte ändras i wotlk

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Och är det sant att Scarab lord spider kommer att bli 200% speed elr 320% speed i wotlk många säger att det kommer bli så

Du ska aldrig lita på sånt där föränn det står på wow-europe.com/wrath sidan, För där står allt som kmr med.

Och ja..Scarab Lord Spider ftw epic rare.

Nivå 0 · Nykomling

AQ mountet, eftersom endast en person per realm kan ha den

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du ska aldrig lita på sånt där föränn det står på wow-europe.com/wrath sidan, För där står allt som kmr med.

Och ja..Scarab Lord Spider ftw epic rare.

Legendary är den :P

Sen är den mycket sällsyntare för du måste ha fått alla 4 eller 5 mounts i olika färger, för att få legendary som funkar utanför AQ, dock går ingen AQ nu för tiden och som nån sa, bara en på servern kan ha en. Tror man måste ha alla mounts av dom för att få legendary, eller så vare nått när AQ först öppnades. Men vadå, ska Scaraben vara med i Wotlk eller? asså ska man kunna få den på nått annat sätt?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Det är den som avslutar questen för att öppna gates till AQ först som får black resonating crystal & titeln scarab lord

t. ex. kungen från nihilum

30 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

Killen som fick det på min förra server slutade typ några månader efter att han fått den. =p

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Killen som fick det på min förra server slutade typ några månader efter att han fått den. =p

en hel del som har det och slutat. vilket gör den mer rare o_O

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Aha okej så om tex min kompis skulle vara Scarab lord och ha det mountet skulle det gå för han att överföra till en ny realm eller försviner spindeln då?

Nivå 0 · Nykomling

nej , den är kvar och ingen kan få ny på förra servern.

Senast ändrad:

1 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

AQ mountet, eftersom endast en person per realm kan ha den

Fel upp till 3 personer per realm läste jag hos blizzard, iaf angående titlen och antar att detta gäller mounten oxå.

Nivå 0 · Nykomling

Och hur ska portarna öppnas tre gånger t.t?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Man stänger den igen :D

Själv har jag aldrig hört talas om att man kan va 3 per realm med titeln och mountet.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Aha okej så om tex min kompis skulle vara Scarab lord och ha det mountet skulle det gå för han att överföra till en ny realm eller försviner spindeln då?

om man har titeln och mountet och flyttar sin char så har man kvar allt. finns 2 ppl på min server atm med mount och titel. men man kan bara få ETT mount + titel per server. sen tror ja att man kan flytta sina chars hur man vill och samla ihop 100 pers med skiten om man nu skulle få för sig det

2 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Du "gongar" på en sak och dem tre första fick titeln, läs själv.

http://www.wowwiki.com/Scarab_Lord

Nivå 0 · Nykomling

"The first player to bang the Scarab Gong and anyone else who followed within 10 hours, mostly only 1-3 people each server, obtained the Scarab Lord title."

Hur många som helst kan tydligen skaffa titeln (förutsatt att dom hinner inom 10 timmar från att den första personen slår på gongen)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

"The first player to bang the Scarab Gong and anyone else who followed within 10 hours, mostly only 1-3 people each server, obtained the Scarab Lord title."

Hur många som helst kan tydligen skaffa titeln (förutsatt att dom hinner inom 10 timmar från att den första personen slår på gongen)

Precis, vet ej dock hur det funkar med mounten.

3 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

En per realm,

"Scarab Lord: Opened the Gates of Ahn'Qiraj. One Character per realm."

https://www.worldofwarcraft.com/info/basics/titles.html

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Aight, så då har wowwiki fel.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in