tjena jag är ivl 24 tauren druid och jag har väldigt dåligt armor och vet någon nån instance som man får bra saker för level 20 och uppåt??
Var Får Man Bra Armor?
ok är dom på allys elr hordes sida??
"Både och". Alla kan göra dem. För övrigt så borde inte en level 20 oroa sig om gear.
Ladda ner addonen Atlasloot och kolla omkring.
Kolla på auction hus och ladda ner atlas loot enchaned(stavning?)
skit i gear på din lvl och lvla istället gear får du tillräckligt bra av quests, frågar nån om instance när det är last spot joina då eller lvla bara med quests
↗ till inläggetKolla på auction hus och ladda ner atlas loot enchaned(stavning?)
Kolla på Auction House är det dummaste han kan göra just nu. Om han köper gear för alla pengar så kommer han inte kunna pröjsa till mount.
Är man druid så ska man inte skaffa mount på lvl 40 då är man smart och sparar till epic mountet istället och använder travel form hade på det sättet 1400g på 60 och 2k på 70
ok tack :)
↗ till inläggetÄr man druid så ska man inte skaffa mount på lvl 40 då är man smart och sparar till epic mountet istället och använder travel form hade på det sättet 1400g på 60 och 2k på 70
måste han inte ha träningen till 60% mount förrän han kan lära sig träning till 100% ? :huh:
↗ till inläggetJodå.↗ till inläggetÄr man druid så ska man inte skaffa mount på lvl 40 då är man smart och sparar till epic mountet istället och använder travel form hade på det sättet 1400g på 60 och 2k på 70
måste han inte ha träningen till 60% mount förrän han kan lära sig träning till 100% ? :huh:
Jag råder att inte köra så mycket instancer, lvla istället.
↗ till inläggetJodå.↗ till inläggetÄr man druid så ska man inte skaffa mount på lvl 40 då är man smart och sparar till epic mountet istället och använder travel form hade på det sättet 1400g på 60 och 2k på 70
Questa*
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr man druid så ska man inte skaffa mount på lvl 40 då är man smart och sparar till epic mountet istället och använder travel form hade på det sättet 1400g på 60 och 2k på 70
Jodå.
Questa*
Dom har ökat XPn från instances med 2.4, så att det ska vara lika snabbt att questa som att köra instances. Så är det typ last spot är det ganska värt att joina för gear
↗ till inläggetProblemet är att de kommer sänka requirements för mounts i nästa patch. Det kommer delvis bli mycket billigare samt man kommer kunna köpa den på 30.Är man druid så ska man inte skaffa mount på lvl 40 då är man smart och sparar till epic mountet istället och använder travel form hade på det sättet 1400g på 60 och 2k på 70
Uhmmm...man måste väll ha normal riding skill för att kunna köpa epic? Så är det iallafall med flying...
↗ till inlägget/nodUhmmm...man måste väll ha normal riding skill för att kunna köpa epic? Så är det iallafall med flying...
-cookie-