Och hörni jag vet inte vilka pokemon jag ska mixa kan någon ge förslag?
My Pokemon
Hur gör man nya pokemon ?
Verkar roligt :D
↗ till inläggetCheck outHur gör man nya pokemon ?
Verkar roligt :D
↗ till inläggetJa, du har rätt, men kan jag inte få ha med de? Om inte så säg vilka dina är så tar jag bort de!
Skit sama om dom e där, men fråga nästa gång
↗ till inläggetOK↗ till inläggetJa, du har rätt, men kan jag inte få ha med de? Om inte så säg vilka dina är så tar jag bort de!
Skit sama om dom e där, men fråga nästa gång
Jag testade och göra en så här blev den :/
↗ till inläggetJag testade och göra en så här blev den :/
Den va fin! ;)
Är det ok om jag använder eran fake pokemon till mitt nya spel?
↗ till inläggetSå klart! Alla får ta mina fake pokemon!Är det ok om jag använder eran fake pokemon till mitt nya spel?
xD
Ska man skratta eller gråta åt er?
Kommentar överflödig, med andra
ord.
Har updaterat mina fake pokemon!
Fubbis, har sett några av dom i har_ingen_aning på youtube, antar att du tagit >:(
Fubbis!( xD )
↗ till inläggetEn del har jag tagit och då står det en gul NM(Not My) skylt i det högra hörnet, men från youtube så tar jag bara idéer!Fubbis, har sett några av dom i har_ingen_aning på youtube, antar att du tagit >:(
Fubbis!( xD )
Gör en likadan som från youtube elr?
Seriöst.. varför tkr ni om pokemon? det gjorde man ju när man va typ 7 år.
↗ till inläggetVarför skriver du i ett Pokémon-forum när du inte gillar Pokémon?Seriöst.. varför tkr ni om pokemon? det gjorde man ju när man va typ 7 år.
Jag tycker inte om Pokemon men jag gillar Pokemon spelen ;)
Och det är ju ändå rätt kul att göra sprites
Dessutom är det inget fel med att gilla pokemon, min brorsa gillade det tills han blev 13...
Han sprang ju inte precis runt och skrek "I LOVE POKEMON!!!", han hållde det ganska hämligt och fick ändå typ 5 miljarder tjejer och ingen tyckte att han var töntig...
Har upgraderat bildspelet!
↗ till inläggetMan får väl tycka om vad man vill hur gammal man än är!Seriöst.. varför tkr ni om pokemon? det gjorde man ju när man va typ 7 år.