Mario galaxy är så himla svårt!
Mario Galaxy
Du är så himla dryg med dina onödiga trådar!
Om du tycker Mario galaxy är svårt så är det du som suger!
japp allting är sant som nintendo guy sa
Jaha är det så svårt lilla spammer -.-
Om vi nu försöker vända denna tråden till något relevant istället så har jag faktiskt en fråga, efter att jag fick kommentarerna om att jag absolut inte skulle köpa SMG. Då undrar jag varför? ¨
Vad gör det så himla dåligt?
↗ till inläggetOm vi nu försöker vända denna tråden till något relevant istället så har jag faktiskt en fråga, efter att jag fick kommentarerna om att jag absolut inte skulle köpa SMG. Då undrar jag varför? ¨
Jag tycker det är asnajs! Färgrikt och skön storyline. Däremot kan man bli irriterad på de olika kameravinklar som kan ställa till det rejält om man inte vet hur det funkar ;) Men jag tycker defenitivt att Super Mario Galaxy är ett givet köp :>
↗ till inläggetGusty garden <3↗ till inläggetOm vi nu försöker vända denna tråden till något relevant istället så har jag faktiskt en fråga, efter att jag fick kommentarerna om att jag absolut inte skulle köpa SMG. Då undrar jag varför? ¨
Jag tycker det är asnajs! Färgrikt och skön storyline. Däremot kan man bli irriterad på de olika kameravinklar som kan ställa till det rejält om man inte vet hur det funkar ;) Men jag tycker defenitivt att Super Mario Galaxy är ett givet köp :>
Det är nog allas favorit låt i SMG...
Syn bara att jag inte spelat det på länge, och nej, det är inte svårt.
Haha svårt är inget jag har undrat över. Mest om det blir kul att spela :) men för 399:- så kan jag köpa det, gillar jag det inte sen så säljer jag det. Men just nu har jag inte riktigt tid.
Ska spela klart Zelda först hade jag tänkt, men så håller jag på med en hemsida också som måste bli klar så fort som möjligt. PLUS jag jobbar heltid ^^ mkt att stå i
↗ till inläggetNe det är skitkul första tre dagarna för att det är så lätt i början, sen är det urtrist. För 250:- skulle vara ett rimligt pris på ett sånt spel. Ja och den där kameran är inte världens bästa.. Men ganska bra story och det kan nog vara roligt om man klarar de här skitsvåra bitarna på spelet.Om vi nu försöker vända denna tråden till något relevant istället så har jag faktiskt en fråga, efter att jag fick kommentarerna om att jag absolut inte skulle köpa SMG. Då undrar jag varför? ¨
↗ till inläggetNe det är skitkul första tre dagarna för att det är så lätt i början, sen är det urtrist. För 250:- skulle vara ett rimligt pris på ett sånt spel. Ja och den där kameran är inte världens bästa.. Men ganska bra story och det kan nog vara roligt om man klarar de här skitsvåra bitarna på spelet.Om vi nu försöker vända denna tråden till något relevant istället så har jag faktiskt en fråga, efter att jag fick kommentarerna om att jag absolut inte skulle köpa SMG. Då undrar jag varför? ¨
Ok förlåt för "dubbelpost".
↗ till inlägget↗ till inläggetNe det är skitkul första tre dagarna för att det är så lätt i början, sen är det urtrist. För 250:- skulle vara ett rimligt pris på ett sånt spel. Ja och den där kameran är inte världens bästa.. Men ganska bra story och det kan nog vara roligt om man klarar de här skitsvåra bitarna på spelet.Om vi nu försöker vända denna tråden till något relevant istället så har jag faktiskt en fråga, efter att jag fick kommentarerna om att jag absolut inte skulle köpa SMG. Då undrar jag varför? ¨
ÖVA ÖVA ÖVA! :rolleyes:
Detta spelet är för svårt för lilla mig, drygt som f*n att göra samma sak 241 gånger. >_>
Svårare än n64? super mario 64?
↗ till inläggetSvårare än n64? super mario 64?
Man behöver tydligen bara 60 stjärnor för att klara spelet :S
Klarade det för 2 minuter sen, helt ovetande om att det va slutet :>
Super mario galaxy måste jag säga är större än Super mario 64, fast det är enklare att få stjärnor.
Jag tror aldrig att jag klarade sm64. Jag var lite å spelade bara lite på skoj och fick lite stjärnor här och där. Men jag tror att jag ska skaffa SMG, men nu ska jag köra lite Zelda innan jobb inatt! :)
↗ till inläggetDetta spelet är för svårt för lilla mig, drygt som f*n att göra samma sak 241 gånger. >_>
Man gör inte samma sak 241 gånger. Typ alla sidor som recenserat spelet tycker att det är väldigt varierat och jag håller med.
↗ till inläggetDet är inte alls slut. Det finns 240 stjärnor bara så att du vet.↗ till inläggetSvårare än n64? super mario 64?
Super mario galaxy måste jag säga är större än Super mario 64, fast det är enklare att få stjärnor.
Jag tror han menade att han kanske inte klarar att göra en viss sak, så sa jag att det var bara att öva, öva, öva! å då menade han på att det tar lite lång tid
↗ till inläggetVarierat? Tycker det händer samma sak hela tiden, och när jag spela ett antal andra Mario spel också, så tyker jag att det här är det sämsta av dom jag spelat.↗ till inläggetDetta spelet är för svårt för lilla mig, drygt som f*n att göra samma sak 241 gånger. >_>
Man gör inte samma sak 241 gånger. Typ alla sidor som recenserat spelet tycker att det är väldigt varierat och jag håller med.
↗ till inläggetDet är inte alls slut. Det finns 240 stjärnor bara så att du vet.↗ till inläggetSvårare än n64? super mario 64?
Nja, jag ser det som ett slut om de visar Credits, vilket de gjorde efter att jag dödat Bowser sista gången när jag hade 60 stjärnor :> Fast visst finns det mer att göra, typ plocka gröna stjärnor o skit. Nu kan jag flyga i allafall :)