Om man har en profil på sitt xbox som man har fått en massa achivements på, kan man göra så att man får live på den profilen?
Live
Ja. Koppla in ethernet-sladden och sen klickar du på "Join Live". Du kanske måste byta GamerTag ifall ditt ät upptaget på live, me ndu har kvar alla achivements och allt sånt.
okej, tack för svaret :)
↗ till inläggetJa. Koppla in ethernet-sladden och sen klickar du på "Join Live". Du kanske måste byta GamerTag ifall ditt ät upptaget på live, me ndu har kvar alla achivements och allt sånt.
↗ till inläggetokej, tack för svaret :)
Jag ställde samma fråga en gång, Fick samma svar, :D. Då kan man ju överglänsa alla lite med all sin GameScore ;)
En fråga till. Kan man koppla upp sig till live genom att trycka i ett mobilt bredband i xboxet?
↗ till inläggetEn fråga till. Kan man koppla upp sig till live genom att trycka i ett mobilt bredband i xboxet?
Kanske, Det vore bra om man kunde, :)
Det har jag faktiskt aldrig testat oO vore grymt bra om man kunde det. Men jag tror inte det funkar...
↗ till inläggetDet har jag faktiskt aldrig testat oO vore grymt bra om man kunde det. Men jag tror inte det funkar...
Hmm? Någon som har Mobilt Bredband som kan testa ? :huh: :)
Mobilt bredband ansluts genom ethernet uttaget va? Då borde det ju gå.
↗ till inläggetMen har det tillräkligt hög hastighet för att palla Xbox live ? :)Mobilt bredband ansluts genom ethernet uttaget va? Då borde det ju gå.
↗ till inläggetBeror på hur mkt man betalar för...↗ till inläggetMen har det tillräkligt hög hastighet för att palla Xbox live ? :)Mobilt bredband ansluts genom ethernet uttaget va? Då borde det ju gå.
...och hur bra mottagning du har.