↗ till inläggetJag har svårt att tänka dig att du fick en mick som var hyfsad för ändamålet att spela in sång i för 29kr, möjligen en bra mick för Skype, etc.jag fick en hyfsat bra mick för 29kr :)
Growla!
Logfan kollar inte ens i tråden längre.
han ska, skickar ett meddelade om det ;).
jag vill hööööraaa
Logfan kan inte skriva på 11 dagar han har fått 2 varningar :P
hur går det med din inspelning då..
Hur brukar det gå med inspelningen?
TÄnker att det kanske skulle funka att spela in på Mp3, men vete f*n hur man för över till datorn sen.
Det är bara att föra in det med en usb-sladd eller så :):)
Mhm, men när rutasn komemr upp så står det bara"För över musik till din Mp3"
"Utforska enhet".
Gad. Du försöker inte ens överföra.
Blö. Låt tråden dö. Han kan inte growla, det blir ingen inspelning. Vi kommer inte få höra.
Dubbelklicka på 'utforska enhet', där ligger den.
Eller så spelar han in på mobilen och skickar inspelningen i mms till alla som vill höra! :bah: XD
Gud vad coolt..
komigen dårå logfan :D
↗ till inläggetJag instämmer.Blö. Låt tråden dö. Han kan inte growla, det blir ingen inspelning. Vi kommer inte få höra.
ni bara bäddar upp så han kan komma med bättre och bättre bortförklaringar ju -.-, nu kan han ju säga att de flesta inte bryr sig om tråden eller liknande..
Jag ska höra.
↗ till inläggetHan kan inte, då skulle det varit klart nu.ni bara bäddar upp så han kan komma med bättre och bättre bortförklaringar ju -.-, nu kan han ju säga att de flesta inte bryr sig om tråden eller liknande..
Jag ska höra.
wilmerx.reklam har rätt.
Jag erkänner att jag har överdrivit räjelt och att jag egentligen inte kan growla, men jag tränar varje dag.
Men jag verkar inte bli bättre!
SORRY!
DOck så funkar verkligen inte min mick.
↗ till inläggetwilmerx.reklam har rätt.
Jag erkänner att jag har överdrivit räjelt och att jag egentligen inte kan growla, men jag tränar varje dag.
Men jag verkar inte bli bättre!
SORRY!
DOck så funkar verkligen inte min mick.
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL *point* *point**point*
Nu kan du ju iaf vara stolt att ha gjort den längsta tråden någonsin i media forumet. :visslar:
bilking=logfan eller?
Japp, min polares användare.
måste vänta till den 19 att kunna skriva med Logfan igen.
↗ till inläggetwilmerx.reklam har rätt.
Jag erkänner att jag har överdrivit räjelt och att jag egentligen inte kan growla.
Du överdrev inte, du ljög
↗ till inläggetROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL *point* *point**point*
Nu kan du ju iaf vara stolt att ha gjort den längsta tråden någonsin i media forumet. :visslar:
Om du är seriös, så är detta absolut inte längsta tråden..