Tjena har problem med en flagga i kingdom som sitter uppe på en hög pelare, vet att man ska gö nån slags "grapple move" elr nått men vilken knapp e det??
Assassin´s Creed
↗ till inläggetTjena har problem med en flagga i kingdom som sitter uppe på en hög pelare, vet att man ska gö nån slags "grapple move" elr nått men vilken knapp e det??
Är det den bland ruinerna i Vildmarken ? där det typ har varigt ett krig mella tempelriddare och Jerusalems soldater ?
Isåfall skall du bara fortsätta hoppa till du kommer till den tog mig 10-25 min sen var det klart, :)
↗ till inlägget↗ till inläggetTjena har problem med en flagga i kingdom som sitter uppe på en hög pelare, vet att man ska gö nån slags "grapple move" elr nått men vilken knapp e det??
Är det den bland ruinerna i Vildmarken ? där det typ har varigt ett krig mella tempelriddare och Jerusalems soldater ?
Isåfall skall du bara fortsätta hoppa till du kommer till den tog mig 10-25 min sen var det klart, :)
jag hittade vilken knapp det var igår när jag spelade, tråden kan låsas nu :)
↗ till inlägget↗ till inläggetTjena har problem med en flagga i kingdom som sitter uppe på en hög pelare, vet att man ska gö nån slags "grapple move" elr nått men vilken knapp e det??
jag hittade vilken knapp det var igår när jag spelade, tråden kan låsas nu :)
Annmäl så låser de snabbare.