-
↗ till inläggetanledningen till att du ligger på 1700 rating är att du lackar skills, du brukar ju flexa här med ditt gear så lal
PvE gear ja, så lal på dig med
----------------------------------------
↗ till inläggetJa, det är en noob. Men med blåa/epic gems och dyra enchants så är s2 väldigt bra.
Jämförelse emellan S2 och S3 chesten för warlocks:
s2: 69 Stamina, 18 Intellect, 24 Resilience, 44 Spelldamage.
s3: 75 Stamina, 21 Intellect, 24 Resilience, 50 Spelldamage.
Och vad urskiljer en noob med vendor gems mot en noob som gjort dailys 3 dagar för att kunna köpa blåa gems?
Det är en noob some troligen orkar och förstår att gems / enchants har betydelse och inte bara den lila färgen på gearen. och ja skulle gissa att en hel dal har botat till sig s2 om dom kör med vita gems
Just nu ligger jag på 1900 rating så jag vet nog vad jag snackar om.
vilken combo kör du ? print skulle inte sitta fel heller
---------------------------------
"Det var väl en kass ursäkt, t6 för en healer är värdelöst för en healer, och jo, skill kommer före gems och när man kör på 1900 rating börjar man fatta varför man inte kan ta 2000 även fast ens gear är kapabelt för det, utan att man själv inte är så bra, själv känner jag en priest med 2 delar av det där blåa honor skitet, men fortf. tog 2000 bara för att han råkar vara gl i bästa horde guildet (obs obs pve l2p) guildet på servern, så att skillen skulle täcka upp statsen som saknades.. sen om man inte kan gemma med ens gröna gems tyder på att man har plvlat eller är minderårig"
k, vilken season och vilken battle group ? vet folk också som i s2 har gjort likadant med blå outlands gear på retard battle groups
3, reckoning