💬
Logga in
Fuska.se

Spel Wii

14 svar · startad

Trådstartare #1

Vilket spel är bäst till wii nu???

brawl,galaxy,TP,mkwii och batallion wars 2 ;) har dem alla oj jag glömde gh3 :lol:

Absolut bäst utav alla tycker jag är mario kart som är ett spel som håller i längden och som alltid är kul :)

men håller med nintendofan med alla hans alternatvi, nästan:P

18 Jul 2008

Måste säga att jag helt och hållet har fastnat för Metroid Prime 3: Corruption. Otroligt grym grafik och spelkänsla! Det enda problemet för mig är väl att man inte vågar lira det efter klockan 22:00 :'(

Annars gillar jag multiplayerspel, så Mario Kart toppar väl listan, och strax därefter kommer Super smash bros brawl :>

Haha vadå vågar inte spela det efter kl. 22 ^^?

22 Jul 2008
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Absolut bäst utav alla tycker jag är mario kart som är ett spel som håller i längden och som alltid är kul :)

Mario kart är nog det roligaste nu :rolleyes:
↗ till inlägget

Håller i längden nej. Det är alldeles för lite banor! Jag har spelat hos en kompis kanske 4 gånger och jag har redan tröttnat.
23 Jul 2008

Legend of Zelda och Super Mario och SSBB antar jag.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Håller i längden nej. Det är alldeles för lite banor! Jag har spelat hos en kompis kanske 4 gånger och jag har redan tröttnat.

Fast jag tänker tillbaka på n64, och jag vet att när man hade tröttnat på alla sina spel gick det alltid bra att lira lite mario kart :) och jag tycker detsamma här, med kompisarna iaf, ensamt kan det kanske inte vara lika roligt.

Men tillsammans tycker alla mario kart är kul :)

21 Sep 2008

Naruto och Skate it. Skate it har inte kommit än men det kommer att komma.

Mario and sonic at the olympic game tycker jag är bäst.

↗ till inlägget

Mario and sonic at the olympic game tycker jag är bäst.

Jag tycker synd om dig som inte har något bättre spel än så.

Mina favoriter just nu är nog FE: Radiant Dawn och Brawl.

Mario kart kan vara hiskeligt frustrerande och jobbigt när det glichar och när det kommer items farande jämt! SSBB är kul men bottarna är dumma och enkla och online läget är tråkigt och dåligt för att man inte kan sammla poäng och det är as segt att hitta spelare. Men dom båda är riktigt roliga spel. Men om ni letar efter ett bra online spel tycker jag att ni ska testa Medal of honor heroes 2 online! Offline läget på det spelet är väldigt trist dock men annars är online läget det roligaste och det grymmaste EVER!!

22 Sep 2008

Det bästa spelet till Wii, hm.

-_-

Det är nog Super Smash Bros. Brawl. :) :lol: :cool: B)

post-79385-1222087004_thumb.jpg

23 Sep 2008

Mario Kart och ssbb :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in