Är det någon som vet om det ska komma ett nytt Zeldaspel till wii? Och isåfall när det kan vara :) ?
Är det någon som vet om det ska komma ett nytt Zeldaspel till wii? Och isåfall när det kan vara :) ?
↗ till inläggetIngen aning. Men jag hoppas verkligen det! =)Är det någon som vet om det ska komma ett nytt Zeldaspel till wii? Och isåfall när det kan vara :) ?
Får väl se vad som händer på E3 mässan. Det ryktas även att Kid Icarus, Animal Crossing, F-Zero och Starfox kommer få sina uppföljare utannonserade under E3 mässan.
Vad är E3 mässan och vart är den? Hör alltid så mkt om den på forumet men aldrig annars
jo, det är nog dom spelen som jag gillar mest av nintendos spel.
Jag håller med om det. Men man hör ingenting om de håller på med ett nytt.. Om man ser på deras historik har det inte kommit nya spel alltför ofta. Men jag hoppas på ett till wii ganska snart :)
Zelda spelet till wii var verkligen dåligt.
Men det betyder inte att ett nytt spel blir dåligt :)
↗ till inläggetVad är E3 mässan och vart är den? Hör alltid så mkt om den på forumet men aldrig annars
det HÄR är E3 mässan
F-Zero till Wii måste vara coolt :o
Men hoppas Zelda till Wii inte blir sånt där 2D spel...
↗ till inläggetF-Zero till Wii måste vara coolt :o
Varför skulle de göra det? :o första zelda till wii var f*n inte det så varför skulle nästa bli det? förstår inte resonemanget bakom detta..
...vet du vad en gamecube är?
först kom wind waker, sen kom nått 2D spel...
↗ till inlägget...vet du vad en gamecube är?
först kom wind waker, sen kom nått 2D spel...
Klart jag vet. Men det betyder inte att de skulle göra det till wii nu
↗ till inläggetJag håller med dig.Det är väl klart att det kommer fler Zeldaspel, det är ju Nintendos absolut bästa spel, in my opinion. Säkert håller många med mig?
det nya spelet heter dark sage och trailern finns här
↗ till inlägget...det nya spelet heter dark sage och trailern finns här
Det där är en trailer för en fangjord 3D film...
↗ till inläggetNintendo skulle väl ha sagt något innan de lagt ut en video? <_<det nya spelet heter dark sage och trailern finns här
Själv tycker jag att 2D-Link spelen var bättre än 3D, förutom möjligtvis MM.
Link's Awakening FTW.
Jag har för mig att TP skulle vara det sista Zelda spelet men man vet aldrig om det kommer ett nytt.
↗ till inläggetF-Zero till Wii måste vara coolt :o
Om du menar i stil med de äldre spelen till NES,
SNES och GB/GBA så är det det som ÄR Zelda.
3D-spelen har alltid känts mest som (sämre) spinoffs, för mig.
Iallafall har jag för mig att nån Nintendoperson
faktiskt har bekräftat att ett nytt spel i serien är under
utveckling, så frukta icke.
↗ till inläggetEtt halvår efter eller nåt, men det är väl klart som f*n det första Zeldat var i 2d?↗ till inläggetF-Zero till Wii måste vara coolt :o
Varför skulle de göra det? :o första zelda till wii var f*n inte det så varför skulle nästa bli det? förstår inte resonemanget bakom detta..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in