💬
Logga in
Fuska.se

Sotw #5 [avslutad]

14 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Avslutad UAP vinner!

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

:P

Jag skulle ha röstat på Razec's men då märkte jag en grej:P Vad har hänt med ungens ansikte:P Hans näsa är ju intryckt :)

Sen så såg jag zitroz bild, jag älskar ju scrubs, den bästa serien <3, men då såg jag en till sak.. "-_-, det heter scrubs, inte scubs...

Sen så älskar jag ju filmen 300, men smudgen ser ut som f*n. Bilden är förstörd :(.

Sen så såg jag UAP's, Will smith är en av dom bästa skådisarna, älskar c4d på den, så jag röstar på UAP;

8P.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

:P

Jag skulle ha röstat på Razec's men då märkte jag en grej:P Vad har hänt med ungens ansikte:P Hans näsa är ju intryckt :)

Sen så såg jag zitroz bild, jag älskar ju scrubs, den bästa serien <3, men då såg jag en till sak.. "-_-, det heter scrubs, inte scubs...

Sen så älskar jag ju filmen 300, men smudgen ser ut som f*n. Bilden är förstörd :(.

Sen så såg jag UAP's, Will smith är en av dom bästa skådisarna, älskar c4d på den, så jag röstar på UAP;

8P.

VAFAN XD

Jag missade att jag skrev fel! :o (kan jag skicka en uppdaterad? :huh:)

Men hur röstar man jag fattar inte riktigt!

EDIT: Nu fattar jag! *dumihuvet* 7P till kimen^^

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

7 på UAP. Gillar din stock, samt C4D på den.

Nivå 4 · Lärling

Ten points goes to UAP, for the master work.

UAP får 10p.

Nivå 6 · Fuskare

10 point goes to, IroN,

Nej men

Kimen får en 10a

Detta är också kast.

Urkast. Sämre än förut.

Om det ska bli något, så ska man INTE kunna rösta 1-10 på dessa. Då kan vissa seriösa rösta på ex 5. Medans oseriösa röstar på 10 på andra. Ex om man blir tillsagd. (Mutning i pm eller liknande)

Om det ska vara något liknande detta, så ska man få välja 3 alternativ. En som får 3. En som får 2. Och en som får 1 (Den som får 3 är bäst enligt röstaren)

Menmen, jag ger 4 poäng till uap.

Nivå 8 · Veteranfuskare

UAPS ÄR OSLAGBAR! 8 på UAP!

↗ till inlägget

Detta är också kast.

Urkast. Sämre än förut.

Om det ska bli något, så ska man INTE kunna rösta 1-10 på dessa. Då kan vissa seriösa rösta på ex 5. Medans oseriösa röstar på 10 på andra. Ex om man blir tillsagd. (Mutning i pm eller liknande)

Om det ska vara något liknande detta, så ska man få välja 3 alternativ. En som får 3. En som får 2. Och en som får 1 (Den som får 3 är bäst enligt röstaren)

det var så jag menade också.

så kimmen får mina 5 p

9P Till UAP för att jag tycker att Will Smith är en väldigt duktig skådespelare och det var en grymt gjord bild, GJ!

19 Jul 2008
Nivå 3 · Lärling

5p till uap, bilden är grymt välgjord, och tackar hjärteligt för dina poäng.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Detta är också kast.

Urkast. Sämre än förut.

Allt eller inget ;)
Nivå 7 · Fuskare

5 poäng till................................................................................................

...........................Kimen!

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Detta är också kast.

Urkast. Sämre än förut.

Eller så har man typ 5poäng att dela ut hur man vill eller nått sånt ;P

20 Jul 2008

det kan också bli förvirrning.

Då kan man lika gärna ge ut 5 poäng till en, bara för att man blivit mutad eller inte.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.