Ja, vilken Mario Kart Wii kontroll använder du?
Själv använder jag Gamecube Kontrollern.
Ja, vilken Mario Kart Wii kontroll använder du?
Själv använder jag Gamecube Kontrollern.
Wii remote + nunchuck
Det varierar om jag kör med kompisar. Men med tanke på att jag inte har någon classic kontroller så switchar jag mellan Gamecubekontroller, Wiimote + nunchuk och wii-wheel :>
Om jag kör solo blir det alltid wiimoten
gamecube
Jag har alltid använt Wii Wheel. Har Gamecube och Classic Kontroll också, men jag gillar ratten. :P
↗ till inläggetJag har alltid använt Wii Wheel. Har Gamecube och Classic Kontroll också, men jag gillar ratten. :P
Jag kör med bara Wii Remote.
Wii Wheel
Jag har Wii Wheel men föredrar att köra med Wii Remote + Nunchuck.
↗ till inläggetJag har Wii Wheel men föredrar att köra med Wii Remote + Nunchuck.
Alla har wii wheel, annars hade du ju inte kunnat köra med wii remote + nunchuck...
↗ till inläggetNej, alla har inte Wii Wheel. För Wii Wheel är inte samma sak som Wii Remote.↗ till inläggetJag har Wii Wheel men föredrar att köra med Wii Remote + Nunchuck.
Alla har wii wheel, annars hade du ju inte kunnat köra med wii remote + nunchuck...
Den fungerar på samma sätt. och alla borde ha en wii wheel eftersom man får det till. såvida man inte laddat ner
wii wheel är ju det man ska ha.
Wih Weel är ju det som är roligast att köra med. Dock får jag ont i axlarna efter ett tag :P
Jag tycker det är nice att sitta med armarna på varsin sida om sig själv med remote och nunchuck och köra så :P Man slipper sitta med händerna tätt mot en kontroll
Wii-mote + Nunchuck! Vad annars...? ;)
Har ej en wii wheel!!
↗ till inläggetLaddade du ner ditt Mario Kart Wii eller? för man får alltid med en Wii Wheel.Har ej en wii wheel!!
Wheel är roligast :D
↗ till inläggetTycker gamecube kontrollern är roligast :)Wheel är roligast :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in