?
Vart Droppas De Där Oranga Svärden Som Rouges Brukar Ha?
↗ till inläggetDom droppar från Illidan, Sista bossen i BLack Temple.?
Och svärden heter "Warglaive of Azzinoth" :)
'Brukar ha'? Det är väldigt få som har dem. :S
↗ till inlägget'Brukar ha'? Det är väldigt få som har dem. :S
sätter 5 spänn på att han lirar privat server
↗ till inlägget10↗ till inlägget'Brukar ha'? Det är väldigt få som har dem. :S
sätter 5 spänn på att han lirar privat server
sätter 5 spänn på att han just såg wow hos en kompis och åkte hem o spelade det i 8 timmar och har en level 2 rogue på servern Stormscale och hajjar noll av spelet..
BTT:
Warglaives of Azzinoth, det finns 2 st, några som ÄR oranga och några som ÄR gröna.
↗ till inläggetDe oranga är någon typ av private server prototypsätter 5 spänn på att han just såg wow hos en kompis och åkte hem o spelade det i 8 timmar och har en level 2 rogue på servern Stormscale och hajjar noll av spelet..
BTT:
Warglaives of Azzinoth, det finns 2 st, några som ÄR oranga och några som ÄR gröna.
↗ till inlägget↗ till inläggetDe oranga är någon typ av private server prototypsätter 5 spänn på att han just såg wow hos en kompis och åkte hem o spelade det i 8 timmar och har en level 2 rogue på servern Stormscale och hajjar noll av spelet..
BTT:
det är leotheras weps modell har jag för mig
↗ till inlägget↗ till inläggetsätter 5 spänn på att han just såg wow hos en kompis och åkte hem o spelade det i 8 timmar och har en level 2 rogue på servern Stormscale och hajjar noll av spelet..
BTT:
De oranga är någon typ av private server prototyp
Ja, men själva modellen fanns redan i patch 1.12 eller något sådant. tidigare har jag för mig.
↗ till inlägget↗ till inläggetsätter 5 spänn på att han just såg wow hos en kompis och åkte hem o spelade det i 8 timmar och har en level 2 rogue på servern Stormscale och hajjar noll av spelet..
BTT:
De oranga är någon typ av private server prototyp
Ja, de är typ glödande röda och mycket mindre. ( Modellen heter dock Warglaive of Azzinoth. )
Nej jag kör inte private server men eftersom jag är noob på wow är det bra att få reda på mer om spelet så det blir roligare att köra.
Jo, du kör på private server
Nej jag lovar, jag vet inte ens hur man kör på den
↗ till inläggetNej jag lovar, jag vet inte ens hur man kör på den
länka en bild på svärden. Fattar inte vilka du menar.
↗ till inläggetdu kör på private server...Nej jag lovar, jag vet inte ens hur man kör på den
Tro de då
Han kanske menar dom gröna svärden (Warglaives) som är oranga (Legendary) :rolleyes:
JA! jag menade dom, förltå för ja inte skrev tydligt
↗ till inlägget↗ till inläggetNej jag lovar, jag vet inte ens hur man kör på den
länka en bild på svärden. Fattar inte vilka du menar.
Illidan's Warglaives (Som också droppas av Illidan):
http://img253.imageshack.us/img253/7996/warglaive1yx9.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/7996/warglaive1yx9.3d332aa211.jpg
Leothas Warglaive är orange-aktig och går inte att få.