Kommer infinity ward att sänka priset på variety map-pack som bungie gjorde på legendary pack till halo 3. Och det skulle vara nice om dom kunde göra en helt ny map som går att ladda ner gratis från xblive marketplace
Cod 4
↗ till inläggetTror inte att de kommer sänka priset, Och de har redan gjort några nya maps + Map editor fast det är tag bara till PC.Kommer infinity ward att sänka priset på variety map-pack som bungie gjorde på legendary pack till halo 3. Och det skulle vara nice om dom kunde göra en helt ny map som går att ladda ner gratis från xblive marketplace
↗ till inläggetvad för nya maps??↗ till inläggetTror inte att de kommer sänka priset, Och de har redan gjort några nya maps + Map editor fast det är tag bara till PC.Kommer infinity ward att sänka priset på variety map-pack som bungie gjorde på legendary pack till halo 3. Och det skulle vara nice om dom kunde göra en helt ny map som går att ladda ner gratis från xblive marketplace
↗ till inläggetvad för nya maps??↗ till inläggetKommer infinity ward att sänka priset på variety map-pack som bungie gjorde på legendary pack till halo 3. Och det skulle vara nice om dom kunde göra en helt ny map som går att ladda ner gratis från xblive marketplace
Tror inte att de kommer sänka priset, Och de har redan gjort några nya maps + Map editor fast det är tag bara till PC.
www.infinityward.com
Allt står där.
↗ till inlägget↗ till inläggetKommer infinity ward att sänka priset på variety map-pack som bungie gjorde på legendary pack till halo 3. Och det skulle vara nice om dom kunde göra en helt ny map som går att ladda ner gratis från xblive marketplace
Tror inte att de kommer sänka priset, Och de har redan gjort några nya maps + Map editor fast det är tag bara till PC.
vad för nya maps??
www.infinityward.com
Allt står där.
ehh vad står det där då? för jag har tittat
↗ till inlägget↗ till inläggetKommer infinity ward att sänka priset på variety map-pack som bungie gjorde på legendary pack till halo 3. Och det skulle vara nice om dom kunde göra en helt ny map som går att ladda ner gratis från xblive marketplace
vad för nya maps??
www.infinityward.com
Allt står där.
Innan står det att de presenterar 8 nya maps till cod4.
vad för nya maps??
www.infinityward.com
Allt står där.
men vart???
vad för nya maps??
www.infinityward.com
Allt står där.
men vart???
Det var en stor länk innan där det stog att de presenterar nya maps, Men det är troligen bara till pc men kolla marketplace för säkerhets skull.
vad för nya maps??
www.infinityward.com
Allt står där.
men vart???
Det var en stor länk innan där det stog att de presenterar nya maps, Men det är troligen bara till pc men kolla marketplace för säkerhets skull.
ehh jag kan inte se nån länk..
Det var en stor länk innan. Men det är 3-4 nya maps bla " Chinatown "
↗ till inläggetmen är du N00b eller ???? DEt map packet finns ju redan du är ju så dum.. min fråga var ju att komkmer det nått nytt mappackDet var en stor länk innan. Men det är 3-4 nya maps bla " Chinatown "
↗ till inläggetDet var en stor länk innan. Men det är 3-4 nya maps bla " Chinatown "
epic fail
Det kommer nog några mer banor i framtiden, men dom håller ju på att utveckla call of duty 6 så det kan ta lite tid :(
↗ till inläggethahahahah n00b dom åller på med cod 5 som ska heta call of duty world at war!!!↗ till inläggetDet var en stor länk innan. Men det är 3-4 nya maps bla " Chinatown "
epic fail
Det kommer nog några mer banor i framtiden, men dom håller ju på att utveckla call of duty 6 så det kan ta lite tid :(
Nej.
Ett företag gjorde CoD 1, 3, 5 (nu).
Ett annat företag gjorde 2, 4, 6 (nu).
Företaget som gjort/gör 2, 4, 6 anses som bättre spelmakare.
tyresö: FEL! Infinty Ward gjorde nummer 1 (+ expansionen United Offensive), 2, 4 och kommer i framtiden att göra även den sjätte delen, medan Treyarch gjorde 2 (till PS2), 3 och kommer nu att göra den femte delen, alltså World at War
Oki :) .