💬
Logga in
Fuska.se

Snälla Hjlp Mig Please :(

17 svar · startad

Hej idag Så Skrev Min Tjej Så Här till Mig Jag Känner mig inte så Omtyckt av dig Vad Menar Hon Med de och Hur Får man Henne att Bli Omtyckt Av mig igen ;( Mvh JackBlack

Senast ändrad:

hon tycker att du ger för lite.

Det kan vara så att hon är ett pucko också ju.. jag vet inte. Va med henne mer? =)

Ger För Lite Vad asså Vad Ger jag För lite?? :blink: :huh:

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Vi har ingen aning eftersom vi inte vet något om ditt förhollande.

Men om du inte är med henne så offta va med henne mer!

27 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare

Små kärleksförklaringar som att berätta att du bryr dig om henne och älskar henne är saker som man uppskattar när man är tillsammans med någon. Förutsatt att du nu är det...

Nivå 4 · Lärling

Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hur Får man Henne att Bli Omtyckt Av mig igen ;( Mvh JackBlack

Hur får man henne att bli omtyckt av dig? Snacka om att du har problem asså -.- Och "Kärleksbekymmer"? Snarare "Dagisförälskelse". Förtydliga problemet och skippa irriterande skrivsätt så kanske du får ett konkret svar.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

KazeN är du tillbaka? Äntligen... :D

OnT : Ge henne komplimanger te.x : "Gud vad söt du är i din nya klänning" och sånna saker. Var mer med varandra. Det tror jag hjälper.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars.

Det tog väl tre minuter att skriva ditt inlägg? Sluta klaga och svara vettigt.

OnT: Du borde troligtvis "hänga" med henne mer?

29 Jul 2008
Nivå 4 · Lärling

dummaste tråden någonsin, om du inte kan lista ut moralen i de där medelandet är du dum. fast de ser man ju redan på din stavning, ja menar, jag kanske inte använder stor bokstav och sånt, men va f*n man fattar iaf vad jag skriver..

kortfattat så att lilla jackblack ska förstå: UMGÅS MED MER HENNE DÅ, VISA ATT DU BRYR DIG OM HENNE

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad f*n pratar du om?
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad f*n pratar du om?

håller med strato...easton, vad snackar du om?
31 Jul 2008
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Hej idag Så Skrev Min Tjej Så Här till Mig Jag Känner mig inte så Omtyckt av dig Vad Menar Hon Med de och Hur Får man Henne att Bli Omtyckt Av mig igen ;( Mvh JackBlack

prata med henne öga mot öga och fråga vad det är du gör fel, lyssna på det och gör som hon vill sen. enkelt.
2 Aug 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad f*n pratar du om?

håller med strato...easton, vad snackar du om?

*PANNSMACK*

Strato sa: "Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars."

Då sa jag, " Sluta klaga och svara vettigt." Vilket betyder att man ska svara på tråden, snällt, inte skriva att man är en idiot som inte kan stava.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Det skulle underlätta för de som vill hjälpa om vi visste hur gammal du är.

Om vi nu antar att du är nånstans mellan 13-16 (ungefärlig medelålder på fuska) så är du ung nog för att inte bry dig så mycket. Förhållande vid ung ålder brukar inte vara så länge ändå, inget personligt mot dig eller henne. Mitt tips är att var dig själv och ha kul även om det innebär ingen flickvän.

Senast ändrad:

7 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ger För Lite Vad asså Vad Ger jag För lite?? :blink: :huh:

Sex? Nej men ärligt talat, om du lyssnar på Hip Hop så sluta nu.

Var med henne mer, skämta med henne, bjud henne på bio, åk till liseberg? Man måste vara kreativ när det gäller brudar.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

prata med henne öga mot öga och fråga vad det är du gör fel, lyssna på det och gör som hon vill sen. enkelt.

precis när du träffar henne nästa gång så säger du att du vill prata med henne så går ni i väg så säger du att om du tycker att jag gör nått feel säg det. men om du tror att jag inte gillar dig så har du fel för jag älskar dig jätte mycke så säg till om det e nått. e inteså bra då men kanske nått sånt prata i alla fall med henne assso ensamma

9 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare

ehhh.... ? om jag var du skulle jag träffa henne mer

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in