Hej!
Kan man fånga Bulbasaur, Ivysaur, Venusaur ',' Charmander, Charmeleon, Charizard ',' Squirtle, Wartortle, Blastoise på Pokémon Röd, Pokémon Gul eller Pokémon Silver?
Kom igen....säg SILVER!
Hej!
Kan man fånga Bulbasaur, Ivysaur, Venusaur ',' Charmander, Charmeleon, Charizard ',' Squirtle, Wartortle, Blastoise på Pokémon Röd, Pokémon Gul eller Pokémon Silver?
Kom igen....säg SILVER!
Man kan få alla på gul! men om du har en vän med ett gameboy kan du juh byta över dom från Gul till Silver! ;)
Kan man inte få någon av de på Silver? Finns det nåt sätt att få de från Gul till Silver om man bara har ett Gameboy?
nej.
Går de att få på Gold eller Crystal då?
Nej...
Vilka spel går de att få på då?
Röd/Blå/Grön kan man få en åt gången.. Samma sak med Leaf green/Fire red(Till GBA) Anars kan man få alla på Gul.
OK. Jag mötte en tränare som hade en Bulbasar nyss. Är inte det lite wierd då man inte kan få han i spelet?
OK. Tycker det är tråkigt att man inte kan f¨ånga de på Guld/Silver. De känns enda som de mest klassiska Pokémon.
Dom är "Starters" sånna går aldrig att fånga! :P
↗ till inläggetMan kan få de i Yellow (där Pikachu är starter). Och så kan man få Pikachu i alla spel.Dom är "Starters" sånna går aldrig att fånga! :P
Han har rätt, det skulle vara najs om man kunde få de klassiska starters i andra världen på silver/gold/crystal. Som ni alla vet kommer man till samma värld som ash, då kunde väl prof.oak erbjudit de 3 klassiska starters. Men tyvärr går det inte ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetMan kan få de i Yellow (där Pikachu är starter). Och så kan man få Pikachu i alla spel.Dom är "Starters" sånna går aldrig att fånga! :P
men Pikachu gills inte som en starter..
↗ till inlägget↗ till inläggetDom är "Starters" sånna går aldrig att fånga! :P
Man kan få de i Yellow (där Pikachu är starter). Och så kan man få Pikachu i alla spel.
men Pikachu gills inte som en starter..
Ok, men man kan ändå få Bulbasaur, Charmander och Squirtle på Yellow.
↗ till inläggetOK. Tycker det är tråkigt att man inte kan f¨ånga de på Guld/Silver. De känns enda som de mest klassiska Pokémon.
man kan få EN av dem när man har fyllt jotho pokédexen sen går du till prof.elm/oak
↗ till inläggetjo det går om du fyller jotho pokédexen så får du en av demHan har rätt, det skulle vara najs om man kunde få de klassiska starters i andra världen på silver/gold/crystal. Som ni alla vet kommer man till samma värld som ash, då kunde väl prof.oak erbjudit de 3 klassiska starters. Men tyvärr går det inte ;)
Genom att fylla pokedexen, menar du att man behöver fånga alla eller bara behöver se alla?
Se alla antar jag. Men det där är gammalt, jag tror inte att det funkar. Det står ju på serebii, finns ingen chans man kan få en av de klassiska starters på varken guld, silver eller crystal. Hur som helst, det är värt ett försök.
↗ till inläggetSe alla antar jag. Men det där är gammalt, jag tror inte att det funkar. Det står ju på serebii, finns ingen chans man kan få en av de klassiska starters på varken guld, silver eller crystal. Hur som helst, det är värt ett försök.
min kompis hade silver och han sa detta till mej så det är troligen sant
↗ till inläggetGenom att fylla pokedexen, menar du att man behöver fånga alla eller bara behöver se alla?
det gäller att fånga alla
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in