💬
Logga in
Fuska.se

Gratis Anti-virus Skydd.

21 svar · startad

Trådstartare #1

finns det ngt BRA och GRATIS sånt där ut some är enkelt att använda och ladda ner? som antiviruskyddet F-Secure?

Du kan inte förvänta dig allt för mycket från ett gratis antivirus skydd. Kan dock rekommendera Nod32, det kan du testa gratis i 30 dagar sen kan du förlänga din licens för en billig slant.

Nod32

Gratis AVG ha så roligt

http://free.avg.com/

AVG har funkat svinbra för mig^^

Senast ändrad:

Trådstartare #5
↗ till inlägget

http://free.avg.com/

AVG har funkat svinbra för mig^^

kan ni också skriva vad som följer med eller? jag undrar det :}

Själv använder jag Avast!. Det har aldrig svikit mig, inte för att jag får brukar få virus men ändå. :P

Till AVG så får du Anti Spyware och Anti Virus, ingen brandvägg. Så jag föreslår att du använder Windows inbyggda brandvägg.

AVG är nog det bästa gratis antiviruset.

Använd Windows inbygga brandvägg, för det skadar inte om du har på det.

AVG är hittils bästa gratisantiviruset, jag körde på det tills jag skaffade Nod32, fick aldrig någon virus.

5 Aug 2008
↗ till inlägget

Själv använder jag Avast!. Det har aldrig svikit mig, inte för att jag får brukar få virus men ändå. :P

Jag med, men till Vista är det lite skumt faktiskt.

Trådstartare #10
↗ till inlägget

Använd Windows inbygga brandvägg, för det skadar inte om du har på det.

AVG är hittils bästa gratisantiviruset, jag körde på det tills jag skaffade Nod32, fick aldrig någon virus.

ok :D tackar då :D ska nog använda windows inbyggda brandvägg, men är inte den sådär dålig?
Windows inbyggda brandvägg är inget bra. Använd comodo brandvägg om du vill känna dig mer säker.

eller använd zonealarm firewall

Trådstartare #13

är ngt av dom pogramen gratis?

6 Aug 2008

hmm jag recomenderar att du testar nod32 gratis i 30 dagar det är bra också och det släpper ej in virus nästan alltid

www.nod32.se

Nod32 kostar 600 kr om året, men det är värt varenda slant!

Nja, 800 :D

Har jag för mig...

Ja, just det 800.

Har haft det i 2 år nu tror jag.

Det funkar fin fint, Jag kör viruskontrollen varje vecka och m man ser nåt så trycker man bara på "Ta bort" så är viruset borta :P

Ska man inte ta "Flytta till karantän"?

Jag tar alltid ta bort.

varför ska man sätta viruset i karantän när man kan ta bort de?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in