Jag klarade just Classic med alla characters, dock tog jag continue som jag förlorade alla mina 5 liv med några av gubbarna.. gills det inte då?
Jag fick ingen trofé :/
Jag klarade just Classic med alla characters, dock tog jag continue som jag förlorade alla mina 5 liv med några av gubbarna.. gills det inte då?
Det gör ingenting. Du har antagligen glömt att spela med någon. Har du för det första alla gubbar? Glöm inte att i bland annat Pokémon Trainer måste du klara av med varje separat pokémon, dvs. Charizard, Squirtle och Ivysaur. Andra som man lätt glömmer är Zelda/Sheik, Samus/Zero Suit Samus och jag tror det är någon mer jag har glömt, men det är bara att tänka efter, du vet säkert ;)
För att byta till t.ex. Zero suit samus, håll in sköldknappen när det står typ "ready" och du trycker på start.
T ex zelda och sheik har ju egna troffeér och man ska få troffeér till alla karaktärer.
Man behöver väl inte klara med alla 3 pkmns? Det gäller väl bara Samus och zero suit.
↗ till inläggetMan behöver väl inte klara med alla 3 pkmns? Det gäller väl bara Samus och zero suit.
Alla tre Pokémon. Det är dock en annan historia om All-Star, då alla tre pokeymanz har samma final smash.
↗ till inläggetHar du låst upp alla figurer?Jag klarade just Classic med alla characters, dock tog jag continue som jag förlorade alla mina 5 liv med några av gubbarna.. gills det inte då?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in