💬
Logga in
Fuska.se

Fire Krona Midsommar

6 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

hur får man fire festival kronan jag tänkte så jag visste hur jag ska göra nästa år

Nivå 11 · Veteranfuskare
www.wowhead.com -> Fire Festival guide
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

så jag ska alltså ta eldarna i orgrimmar undercity och thunder bluff SKIT jag gjorde altt det där utan orgrimmar skit fast då vet jag hur man gör

Nivå 3 · Lärling

Det brukar ändaa från år till år. Det här året skulle man sammla fire blooms och köpa den sen. får att få blooms så skulle man släcka och tända fires i hela världen

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Det brukar ändaa från år till år. Det här året skulle man sammla fire blooms och köpa den sen. får att få blooms så skulle man släcka och tända fires i hela världen

Du samla inte blooms för att få kronan i år, du tog alla huvudstäders eldar från den motsatta factionen sen fick du den från en quest.
7 Aug 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

tack för alla svaren då :lol:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du samla inte blooms för att få kronan i år, du tog alla huvudstäders eldar från den motsatta factionen sen fick du den från en quest.

aww :I stämmer nog. men man fixar chest, boots, pet och dancing flames genom blooms

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in