💬
Logga in
Fuska.se

Paris Hilton Stämd!

21 svar · startad

Trådstartare #1

Läste precis på Finest.se att Paris Hilton blivit stämd... http://www.finest.se/articles/article.php?aid=1705 för att hon syns för lite i media... ?!

WTF! Driver de eller?

Det låter sjukt.. Men det kommer antagligen inte bli en fällande dom.

O.o

Det där låter helt sjukt

Hon blev stämd för att företaget tycker att hon brutit mot deras kontrakt som säger att hon ska promota deras företagsnamn i medier osv- Något som hon hittills inte gjort.

She had it coming.

sjukt... :ph34r:

Tycker också att det är sjukt...... att hon blev stämd på så lite.

Vem bryr sig om den där nollan, gråter över 26 dagars straff bara för att hon är en kändisråtta.

16 Aug 2008

Otroligt fånigt. att hon har synts för lite i media, my ass. Troligen om hon blir fäld, så skulle det nog inte göra något ändå. Hon är väl redan superrik.

18 Aug 2008

Tja, hennes jobb e att visa upp sig och med tanke på att hon säkert e högt överbetalt så går dom med förlust pga att ingen kan se vilka kläder hon går runt i.

Paris har inget fast jobb utan gör enstaka reklam/tv framträdanden. Hon behöver egentligen inte jobba då hon är arvtagerska och har tillräckligt med pengar att räcka livet ut.

Det är helt rätt att hon blev stämd. Hon hade ett avtal som hon misslyckats att leva upp till, då är det inte mer än rätt att hon ska få ta konsekvenserna.

Paris själv har inga pengar, hon är bara en "brat" som sitter och suger ut pengar från sin pappa som har 5 stjärniga hilton hotel över hela världen.

19 Aug 2008
↗ till inlägget

Paris själv har inga pengar, hon är bara en "brat" som sitter och suger ut pengar från sin pappa som har 5 stjärniga hilton hotel över hela världen.

Så sant så.. 480k för dom är ju som en 2kronors klubba för mig.

MovieMe har ju rätt, skriver man på ett kontrakt så ska man ju följa det..

Rätt åt henne..

20 Aug 2008

Hon är bara känd för hon är rik...

Förrästen så är hennes näsa jätte ful!

↗ till inlägget

Förrästen så är hennes näsa jätte ful!

Hon är ful i vilket fall som helst, utsidan, insidan... You name it. -_-

Jag hatar inte Paris och tycker inte att hon är ful. Ska man bli hatad för att man är rik?

↗ till inlägget

Jag hatar inte Paris och tycker inte att hon är ful. Ska man bli hatad för att man är rik?

För att man är en slampa, jo.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

För att man är en slampa, jo.

Aja, jag orkar inte gå och hata personer bara för att jag kan.

23 Aug 2008
↗ till inlägget

Hon är känd för att hon är en arvtagerska av en hotel kedja (som hon lever på) om jag inte har fel.
↗ till inlägget

Hon får inga pengar av sin pappa?

Inte nu iaf.

Skulle du "suga" pengar av din pappa om du tjänar över 500.000 dollar för att bara visa ditt ansikte i 10 minuter på en nattklubb?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in