💬
Logga in
Fuska.se

Mapp Och Fil

21 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Svara snälla, jag vet inte hur man gör en Mapp i mappen Program och sen en Fil där, Hur gör man? :unsure:

Nivå 5 · Fuskare

Gå in i program, högerklicka tryck Ny Mapp. Vad menar du med en fil där? Ska du göra en fil där eller?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

ja.

Men hur GÖR jag en fil i mappen?

Nivå 5 · Fuskare

Det undrar jag med. Låter sjukt konstigt att göra en egen fil där.

Nivå 6 · Fuskare

Du får kopiera in vilken fil du nu vill ha i mappen. Precis som för vilken annan mapp som helst.

19 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6

jag har Crackar, och då kolla jag i mappen och sen var spelet Mafia där och då skulle jag bara prova att starta det men då gick det inte bara för att den inte kunna hitta filen ls3df.dll

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jag har Crackar, och då kolla jag i mappen och sen var spelet Mafia där och då skulle jag bara prova att starta det men då gick det inte bara för att den inte kunna hitta filen ls3df.dll

OK, sorry för detta, men du e f*n årets j*vla n00b!!

HALLÅ?!?! Kan du inte ens göra en mapp utan att bli vägvisad?!?!?!?! :huh:

Dessutom, en .dll fil kan man typ göra genom att göra ett textdokument och sedan ändra endelsen till .dll, men innehållet kan du ju liksom inte fixa själv. Pröva att om installera spelet så ska du se att det blir bättre ;)

n00b n00b n00b n00b n00b n00b n00b n00b n00b n00b n00b :P

Nivå 3 · Lärling

du har kanske inte märkt att han bara är 10 år?

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

du har kanske inte märkt att han bara är 10 år?

Oh, OK, sorry :lol:
22 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10

Idiot, jag kanske inte ens vet så mycket om datorn kanske? Noob kan du tamefan vara själv jävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Men jag har gjort en mapp i allafall nu.

Nivå 4 · Lärling

Ska du cracka en fil i en mapp. Eller lägga ett crack i en mapp?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Idiot, jag kanske inte ens vet så mycket om datorn kanske? Noob kan du tamefan vara själv jävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Men jag har gjort en mapp i allafall nu.

Du ska inte säg att han är noob. Han vet mer än dig och du är bara ett barn. Mer än mig iaf :D

Nivå 6 · Fuskare

Högerklicka > Nytt > Mapp

Högerklicka > Nytt > Textdokument > Ändra namn på textdokumentet till t.ex. fjkfkjf.dll (NAMN.FILÄNDELSE)

Och nej, du kan inte bara göra en tom fil som heter ls3df.dll då den inte innehåller något, du måste då isåfall ladda ner det på nytt eller hitta filen på Internet.

26 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #14

jag vill gärna träffa han som säger "n00b n00b" på riktigt, då j*vlar är det synd om han, jag har basebollträ som väger 5kilo. Jag är fullständigt hård!!!!!!!!!!!!!!!! så fatta i huvve! :evil: ;:

↗ till inlägget

jag vill gärna träffa han som säger "n00b n00b" på riktigt, då j*vlar är det synd om han, jag har basebollträ som väger 5kilo. Jag är fullständigt hård!!!!!!!!!!!!!!!! så fatta i huvve! :evil: ;:

Men du är också nybörjare i livet.

you totally PHAIL

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Omg håll er till topic...

Du har skapat en ny mapp...

Du ska starta ett spel? Är det nerladdat? Om det är på skiva så gör så här:

Stoppa i cd skivan i cd rom läsaren (Kul att skriva såhär... :P).

Om det inte autostartar går du in på Den här datorn > D > Dubbelclicka på setup (Om det inte är installerat), annars på någon autorun eller run fil.

Om du fortfarande får upp något felmeddelande om att en fil fattas, kolla först om den finns i mappen... Finns den så ska du nog ominstallera det... Genom Ändra/ta bort program i kontrolpanelen (Klassisk).

27 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17

eh... ? jag fyller 11 snart, om typ en vecka, aha? jag är hård, och jag har en brorsa som fyller 12 nästa år 11 mars kanske? han läser 5 engelska? ja det gör han. men han går bara i 4:an. och han har 6:ans Mattebok också, loooooooooooooool, n00ben vet nog kanske inte så mycket om hur HÅRD jag är i livet,han är pucko! VARNING jag har en kortstubin

och varför anmäler man inte Pucko?

Nivå 5 · Fuskare

Sluta snacka skit. Bara för att din bror läser 6:ans mattebok så betyder väl inte det att du är så bra!?!?! Och vi bryr oss inte om dig eller din brossa. Hur kan han vara noob bara för att han inte vet att du har en brossa, det är ju förf*n du som är världens dummaste j*vel.

↗ till inlägget

eh... ? jag fyller 11 snart, om typ en vecka, aha? jag är hård, och jag har en brorsa som fyller 12 nästa år 11 mars kanske? han läser 5 engelska? ja det gör han. men han går bara i 4:an. och han har 6:ans Mattebok också, loooooooooooooool, n00ben vet nog kanske inte så mycket om hur HÅRD jag är i livet,han är pucko! VARNING jag har en kortstubin

och varför anmäler man inte Pucko?

herregud, det finns bara ett sätt som kan beskriva detta:

click

och jag har en lillayster som är 17 som läser diskret mattematik i andra ring.

Senast ändrad:

28 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #20

han är smartareenb mig då, och han lär mig JÄVLIGT mycket . och jag Behöver inte nåt sånt här nu. eller?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.