Var spenderar man Warsong Gulch markers?
Tycker också att det suger att alliance till stor del består av mopsiga soloing typer som inte bryr sig om de andra i en BG.
Aja vill gärna ha svar på överstående fråga. :)
Var spenderar man Warsong Gulch markers?
Tycker också att det suger att alliance till stor del består av mopsiga soloing typer som inte bryr sig om de andra i en BG.
om du stör dig på alliance, spela horde. man spenderar WSG marksen i det där rummet i SW som jag aldrig kan namnet i, ligger vid old town lr vad de heter
↗ till inläggetom du stör dig på alliance, spela horde. man spenderar WSG marksen i det där rummet i SW som jag aldrig kan namnet i, ligger vid old town lr vad de heter
Stormwind, och ja - Old Town, brevid S:7
Okay tack men det är så boring och levla upp en gubbe from scratch när jag har min högsta level på en alliance gubbe ;)
Finns 2 ställen för att köpa grejjer för WSG Bagdes.
Finns en i stormwind i officers lounge (l2spellz0r).
Och så finns det en i Silverving... Dvs flyg till Astraanar som ligger i Ashenvale (kalimdor)
och sen så går du ner stigen och lite neråt.
Denna bild visar vart du ska.
© på bilden..
↗ till inläggetVar spenderar man Warsong Gulch markers?
Halls of Legends i OG
Champions Hall i SW
gissar på att du är 70 så du needar inte att gå te Ashenvale, typ lvl 19-59 saker där
↗ till inlägget↗ till inläggetVar spenderar man Warsong Gulch markers?
Halls of Legends i OG
Champions Hall i SW
gissar på att du är 70 så du needar inte att gå te Ashenvale, typ lvl 19-59 saker där
Där har du väldigt fel.
Är bara level 39. Men i Champions Hall finns det ju bara grejer för level 60/70 ;)
Och då vore nog Ashenvale bra?
↗ till inlägget↗ till inläggetVar spenderar man Warsong Gulch markers?
Halls of Legends i OG
Champions Hall i SW
Där har du väldigt fel.
Är bara level 39. Men i Champions Hall finns det ju bara grejer för level 60/70 ;)
Och då vore nog Ashenvale bra?
Här kan se vad hon säljer.
http://www.wowhead.com/?npc=14753
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in