Jaru, behöver veta. :rolleyes:
Var Kan Jag Hitta C:/cabs?
Kan du beskriva vad det är för något?
↗ till inläggetJag installerar en "driver" som ska få mig att starta upp WoW, förhoppningsvis, och nu vill den att jag gör en mapp i c:/Cabs.Kan du beskriva vad det är för något?
Är c:/Cabs ett program? Jag förstår inte.
Vilket operativsystem använder du, jag kan bara lite om Ubuntu och Windows.
↗ till inläggetJag vet inte riktigt vad c:/Cabs är, typ en mapp.Är c:/Cabs ett program? Jag förstår inte.
Använder Windows XP.
↗ till inläggetOm det är en mapp/ett filnamn:↗ till inläggetJag vet inte riktigt vad c:/Cabs är, typ en mapp.Är c:/Cabs ett program? Jag förstår inte.
Använder Windows XP.
Start->Sök->Sökassistenten->Alla filer och mappar.
Men jag tror nog inte att det är en mapp/fil då ':' tecken inte kan användas inom de områdena förutom beteckning på en partition, iallafal i Windows XP Home Edition SP 3 Svensk Version 32-bit. Men det utesluter jag eftersom om det skulle vara partitionen C skulle strängen vara felaktig då du skrivit ett '/' istället för det giltiga tecknet '\'.
Om det bara är "c:\cabs" så borde det ju vara en dold mapp om du nu inte ser den. Så gör som Vitdom sade, eller gå till Start -> Control Panel -> Folder Options -> Kryssa i "Show hidden files and folders" . Om du inte hittar den på något av de två sätten, så finns den inte.
↗ till inläggetOm det är en mapp/ett filnamn:↗ till inläggetÄr c:/Cabs ett program? Jag förstår inte.
Jag vet inte riktigt vad c:/Cabs är, typ en mapp.
Använder Windows XP.
Start->Sök->Sökassistenten->Alla filer och mappar.
Men jag tror nog inte att det är en mapp/fil då ':' tecken inte kan användas inom de områdena förutom beteckning på en partition, iallafal i Windows XP Home Edition SP 3 Svensk Version 32-bit. Men det utesluter jag eftersom om det skulle vara partitionen C skulle strängen vara felaktig då du skrivit ett '/' istället för det giltiga tecknet '\'.
Aha, då förstår jag. Hittade mappen nu. Tack så mycket.