💬
Logga in
Fuska.se

Ska Köpa En Xbox Och 5 Spel

22 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Ja som rubriken men halo3 är redan förut bestämt

Nivå 6 · Fuskare

Räcker det inte att börja med ett spel?

Men iaf, on topic: Antar att du gillar actionspel så jag tror att Gears of war (helst co-op), och GTA 4 är ngt du skulle gilla.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

ok :D ska nog ta battlefield bad company också :)

Nivå 7 · Fuskare

Oblivion och GH3???

Nivå 8 · Veteranfuskare

Halo 3

Gears Of War

BF:BC (Battlefield: Bad Company)

Pes08/Fifa 08

Guitar Hero 3

Nivå 7 · Fuskare

Halo 3

Gears of War

Mass Effect

BF: BC

GTA IV

28 Aug 2008
Nivå 1 · Novis

Eh Ingen har hittils nämnt Call of Duty 4???!!!!!!

Det är det bästa spelet som finns just nu, om man lirar online förstås!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Halo 3

Mass Effect

Dead Rising

Oblivion

The Orange Box

En så självklar lista.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tycker BF:BC är bättre än CoD4 online.

30 Aug 2008
Nivå 4 · Lärling

Dead Rising är både schysst och billigt.

Nivå 2 · Novis

Halo 3, Battlefield: Bad Company, Dead Rising, Mass Effect och GTA 4. Alternativt Gears of War.

Nivå 4 · Lärling

Grand Theft Auto IV, The Elder Scrolls IV: Oblivion, The Orange Box, Gears of War och Mass Effect.

31 Aug 2008
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #13

ska köpa bad company,call of duty4,halo3 :) snälla ge mig lite fler tips ;)

Nivå 7 · Fuskare

Mass Effect och snart kommer Fable 2.

Jag tycker inte du ska köpa Oblivion eftersom högsta leveln är nånstans runt 50 (om man vill komma högre måste man fuska) och det går att klara igenom hela spelet på level 1 eftersom alla fiender man möter är samma level som en själv (ex. fienderna i en grotta kommer alltid vara samma level som jag). Det kunde blivit bra, men det bara förstör tycker jag. Då verkar Fable 2 bli mycket bättre med saker som co-op, kunna köpa alla hus i hela spelet, en mycket avancerad hund som fungerar som en HUD

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Är de inte lite onödigt att köpa 3 spel som är rätt lika varandra. Jag menar, alla är ju samma genre.

Skulle det inte vara kul att köpa något FPS-shooter, nåt racing, nåt RPG m.m. Istället för att köpa 3 spel med samma genre.

1 Sep 2008
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är de inte lite onödigt att köpa 3 spel som är rätt lika varandra. Jag menar, alla är ju samma genre.

Skulle det inte vara kul att köpa något FPS-shooter, nåt racing, nåt RPG m.m. Istället för att köpa 3 spel med samma genre.

Men Halo 3, CoD 4 och BF:BC skiljer sig rejält, i CoD4 är det ju bara "små" banor och där är det enda du ska göra att eliminera fienden, visserligen låter det tråkigt men dom har ju gjort det så bra att spelet aldrig blir tråkigt, Halo 3 är halo3 och det är ju hur bra som helst, både kampanj och multiplayer, bad company (som jag spelar för tillfället) har ju alla saker du kan tänka dej i krig, utom flygplan men banorna e för små för dem, och där har man ju enorma ytor och möjligheten att använda sig av flera olika säätt att spöa fienden. Så även om det är samma genre på spelen skulle jag inte säga att dom är lika.

Men det är ju min åsikt.

P.S.

Om nån vill lira med mej på bad companny kan ni lägga till min Gamertag, I Zidso I ,på friendslist.

6 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare

1:GTA IV

2:FIFA STREET 3

3:GEARS OF WAR

Gillar dem spelen mest! :D

14 Sep 2008
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Ja som rubriken men halo3 är redan förut bestämt

Gears of war>Cod 4>Soul Calibur 4>Ninja gaiden 2 :)
16 Sep 2008
Nivå 2 · Novis

Gears of War och Bioshock, såklart.... :)

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #20

Du Sidney man får ju PGR4 det är ju ett grymt racingspel ;) only one day left :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in