💬
Logga in
Fuska.se

Imorgon Smäller Det - Jorden Kommer Gå Under

81 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

I Denna artikel så står det att forskare i Schweiz kommer att försöka återskapa big bang. Detta kommer göras i en maskin som har tagit 14år att bygga.

Risken:

Det kommer att skapas ett svarthål som kommer att suga in allt liv på jorden och hela jorden. Detta kommer att resultera i allas död.

Så vad tycker ni om detta??

Själv tycker jag att dem är j*vla idioter som inte avbryter det hela när det finns en risk.

Edit: VI LEVER!!! Ha en bra morgondag;P

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Min kompis är skraj, jag är osäker, för på den där Om nio dagar går jorden under tråden, så säger dom att det är fejk, denna är nog också fejk.

10 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare

FAKEAPPLICATION_LOLZ. :D

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag lever fortfarande.

D:

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag lever fortfarande.

D:

För dom inte har startat den än..

Och föresten. Dom ska inte återskapa big bang lol. Dom ska försöka återskapa en speciel atom. Den så kallade God Atom som bara existerade några milisekunder just efter big bang.

EDIT: Läste på deras hem sida och där står de att dom kommer att starta den 9:30 CED.. Halv tio..

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Det är inte fejk, men inget kommer att hända.

Nivå 5 · Fuskare

Det måste ju ha hänt nu..

Och jag har fortfarande mina armar o ben kvar.

Woho! Dom gjorde det! :)

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Det måste ju ha hänt nu..

Och jag har fortfarande mina armar o ben kvar.

Woho! Dom gjorde det! :)

Dom håller faktiskt fortfarande på med de. Dom har testat den ett par gånger sen halv tio.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Klart man är skrajj, men kan inte vara rädd för allt i livet. Njut medans ni kan :)

Nivå 12 · Mästerfuskare

Trevligt XD

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

I Denna artikel så står det att forskare i Schweiz kommer att försöka återskapa big bang. Detta kommer göras i en maskin som har tagit 14år att bygga.

Risken:

Det kommer att skapas ett svarthål som kommer att suga in allt liv på jorden och hela jorden. Detta kommer att resultera i allas död.

Själv tycker jag att dem är j*vla idioter som inte avbryter det hela när det finns en risk.

Vad är det för slags forskning egentligen?

Tycker detta bara är larvigt, inget har hänt och inget kommer att hända, de har slösat 14 år på något totalt onödigt.

Haha kolla vi lever :)

Nivå 5 · Fuskare

Vi hade tur i guess.

ganska löljigt att få reda på vad som hände för 14 miljarder år sen, dvs big bang och varför riskera samhället för det :mellow:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vi hade tur i guess.

ganska löljigt att få reda på vad som hände för 14 miljarder år sen, dvs big bang och varför riskera samhället för det :mellow:

"Tur"

Tror chansen att något skulle hända var ytterst låg.

↗ till inlägget

Vi hade tur i guess.

om exprimentet lyckas och får fram den atomen, så gör det väldigt mycket för forskningen

Nivå 4 · Lärling

onedream jag tror faktist dem har lyckats

Nivå 5 · Fuskare

Maskinen är på och sökandet efter Higginspartikeln är igång :P

Att ett svart hål skulle sluka jorden är löjligt. Ett svart hål kan mycket väl bildas, men i vår atmosfär och förutsättningar så kommer den bara att krympa ihop och försvinna på nolltid.

Detta experimentet skulle ju aldrig satts i verket om det ens funnits någon allvarlig chans att det skulle förgöra jorden.

Nivå 2 · Novis

Varför en till tråd om detta?

Dom som säger att det här är onödigt tycker jag absolut har fel, om alla experiment lyckas så är det en revolution för människan, och deras första test lyckades så det ser ljust ut just nu iallafall.

- Sylar

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Risken:

Vad är det för slags forskning egentligen?

Tycker detta bara är larvigt, inget har hänt och inget kommer att hända, de har slösat 14 år på något totalt onödigt.

Jag hörde av min fysiklärare idag att detta exprimetnet kunde hjälpa forskare att komma på hur gravitationen uppstod.

Nivå 3 · Lärling

Är dom dum ihuve? Riktigt dumt gjort av forskarna. Varför ska dom göra en bigbang grej för att bara testa hur jorden blev till? Asså dom måsta vara ego... Riktigt skraj är jag....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in