💬
Logga in
Fuska.se

Wow, Är Det Värt Pengarna?

36 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Köper du inte demot så måste du fylla på speltid med kreditkort eller gamecard för och få de där 30 dagarna, men som jag gjorde med mitt andra acc så skapa jag ett 10 dagars trialer för och vinna några dagar, sen registrera det, och jag fick 30 dagar utan och köpa gamecard eller något.

Varför inte bara ta demot först som de flesta gör, du vet ju att du kan uppgradera det en sekund senare eller 10 dagar senare.

Du vet, jag kör ju Lotro just nu, tycker du jag ska lägga av med de och sen köra WoW? För jag kan inte bestämma mig!

P.S. Är det nödvändigt att ha Burning crusade eller kan man köra utan tbc?

Ja, du ska skippa LOTRO, för LOTRO trodde att de hade någon chans mot wow pga ökade grafik men så var det fel.

TBC är inte värt så länge du inte ska fixa en BE paladin elller Draenei Shaman.

Sen ingår ju ett 10 dagars TBC trial i varje acc.

LOTRO fokuserar på RP, och lackar därmed på spelbarheten. LOTRO RP > WoW RP anytime. Men om trådskaparen vill fokusera på PvP, PvE och scriptat content så borde han nog satsa på WoW.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Köper du inte demot så måste du fylla på speltid med kreditkort eller gamecard för och få de där 30 dagarna, men som jag gjorde med mitt andra acc så skapa jag ett 10 dagars trialer för och vinna några dagar, sen registrera det, och jag fick 30 dagar utan och köpa gamecard eller något.

Varför inte bara ta demot först som de flesta gör, du vet ju att du kan uppgradera det en sekund senare eller 10 dagar senare.

Du vet, jag kör ju Lotro just nu, tycker du jag ska lägga av med de och sen köra WoW? För jag kan inte bestämma mig!

Ja, du ska skippa LOTRO, för LOTRO trodde att de hade någon chans mot wow pga ökade grafik men så var det fel.

LOTRO fokuserar på RP, och lackar därmed på spelbarheten. LOTRO RP > WoW RP anytime. Men om trådskaparen vill fokusera på PvP, PvE och scriptat content så borde han nog satsa på WoW.

Ja men vad är det för lönt att RPa om resten av spelet är skit? Betala pengar i månaden för rent skräp är ju inte bra. Kan man ju lika gärna sitta och göra ett låtsas lotro med gamemaker och rpa där.. :/

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja men vad är det för lönt att RPa om resten av spelet är skit? Betala pengar i månaden för rent skräp är ju inte bra. Kan man ju lika gärna sitta och göra ett låtsas lotro med gamemaker och rpa där.. :/

Tro mig, det var värt det. ( spelade själv i 2 månader, kommer troligen börja igen lite casualt om det blir gratis som de flesta CG MMO's. )

6 Aug 2008
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag har spelat Lotro ett tag nu å jag ska börja spela WoW istället tänkte jag (gör jag rätt?). Men är WoW värt pengarna varanann månad å så (jag köper gamecard)?

om du har mycket fritid och årk att lägga tid på spelet så är det värt det

16 Aug 2008
Nivå 1 · Novis

wow är så kul så jag tycker nästan det är för billigt XD

20 Sep 2008
Nivå 2 · Novis

jag fattar inte vad som e kul med wow. Man springer runt och dödar monster / questar. grafiken suger. BARA TRÅK!!!

Nivå 7 · Fuskare

WoW innehåller mer än vad du just nämnde...Man questar och dödar för att gå upp i level, fixa bättre gear köra PvP, och vafan det finns mer. (Jag vet inte mycket)

Btw, WoW är verkligen värt pengarna. Själv tänker jag nog lägga det på hyllan ett tag när tiden går ut. Det är inte bra att spela för mycker WoW. Kanske låter weird? Men jag vet en som är helt j*vla förstörd p.g.a WoW.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag fattar inte vad som e kul med wow. Man springer runt och dödar monster / questar. grafiken suger. BARA TRÅK!!!

Stick och spela Runescape med den nya grafiken då.. :P och spring INTE runt och döda djur i Runescape... nene, hacka coal från bakom banken 24/7 :) yaaah

21 Sep 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Alla klagar på att WoW's grafik suger men tänker egentligen inte på att det är Warcrafts grafik-design. Sure, grafiken är lite clutterig men hellre det än att WoW ska ha samma systemkrav som AoC.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vadfan spelar grafiken för roll? AoC hade bra grafik, men det sög ändå asmycket

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nja, det var faktiskt rätt bra. Grejen är att WoW är väldigt vänligt mot datorn medans AoC krävde en monsterdator för att kunna spela på någorlunda bra grafik.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nja, det var faktiskt rätt bra. Grejen är att WoW är väldigt vänligt mot datorn medans AoC krävde en monsterdator för att kunna spela på någorlunda bra grafik.

Efter lvl 15 så blev det öde och astrist, believe it
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Efter lvl 15 så blev det öde och astrist, believe it

Lirade till level 50, så jag borde nog veta. :P

Nivå 2 · Novis

Vad f*n är Lotro?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vad f*n är Lotro?

Ingen har nämnt LOTRO o_O Men ok. Lotro är ett MMO som fokuserar mer på inlevelse och atmosfär än de andra MMORPG'sen och följer Lord of the Rings loren till 110%. Tyvärr så lackar det extremt på gameplay mechanics men det måste nog vara det bästa MMO't för att RP'a i.

Nivå 1 · Novis

ja, +du kan sälja accountet om gubben är bra :P

jag tycker det IAF

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in