💬
Logga in
Fuska.se

Ska Jag Köpa Spore

32 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

varelse fasen var helt klart roligast:P

22 Sep 2008
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #22

Vafan De ser ju nice att designa och sånt :P Och jag borde gilla spelet eftersom jag nördar sönder strategi spel ^^

23 Sep 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vafan De ser ju nice att designa och sånt :P Och jag borde gilla spelet eftersom jag nördar sönder strategi spel ^^

Strategi delen av spelet är den mest simpla skit jag någonsin sett. Enda bra grejerna med den är att man får tillgång till ny utrustning + designing av byggnader ( som tyvärr är 100% kosmetisk. )

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Strategi delen av spelet är den mest simpla skit jag någonsin sett. Enda bra grejerna med den är att man får tillgång till ny utrustning + designing av byggnader ( som tyvärr är 100% kosmetisk. )

ja tycker spelet ä skitkul. är på rymdfasen har 7 kolonier och älskar spelet.köp,köp,köp

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ja tycker spelet ä skitkul. är på rymdfasen har 7 kolonier och älskar spelet.köp,köp,köp

du är lätt underhållen om du tycker rymdfasen är kul...
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Rymdfasen är inte strategi...

24 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

Usch, Spore tog slut så snabbt. Den enda roliga fasen var stamfasen eller vad den heter, när man skapar egna figurer och dödar andra figurer. (Inte indianskitet)

Nivå 7 · Fuskare

Köp absolut inte, årets flopp inom spelindustrin.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Beror på hur man ser det. Som spel i sig så kan jag säga att Spore inte var så mycket för världen. Dock tycker jag att det är riktigt kul att spela en timme då och då.

Nivå 2 · Novis

Min kompis skaffade det och det verkade ju urkul. ;)

...fast så fort man skaffar det själv brukar man ju tröttna på det. :P

Roliga är att man kan väl köra det om och om igen utan att det blir precis likadant som dom förra gångerna,för man utvecklar sig ju själv.

Varelsefasen/ursoppan? var roligast tycker jag.(om man är köttätare ) ^^

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Nja, AoC floppade mer iom :P
18 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

Du kan ju alltid *borttaget* ner det. då slipper du betala och så får du känna på hur spelet är. jag gjorde så. man kan dock inte spela online när man har *borttaget*

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Tjena! Har funderat på att köpa Spore men vet inte riktigt om det är bra. Kan ni säga om det är värt pengarna eller inte?

:D

Berätta gärna lite om spelet också.

(Ledsen om det redan finns en liknande tråd!)

Jag tyckte det var as kul dom första timmarna.

Men senare i spelet när man typ har vunnit så blir det tråkigt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in