Är det någon här på den här platsen som någonsin varit kär. Och nu pratar jag inte om småkär som man var i en tjej i fyran. Eller kär i en snyggbrud i plugget som man skulle vilja vara tillsammans med för hon är snygg och bababa. Utan riktigt kärlek. En sådan kärlek som man innan man träffat personen inte trodde existerade. En sådan kärlek som är så otroligt mycket starkare än någonting annat. Personen du är kär i ska vara allt för dig. Och ni två ska vara viktigare än någonting annat. Det ska bara vara allt, allt, allt! Du ska inte kunna hålla huvudet eller händerna i styr. finns det en sådan?
Egentligen går det nog inte att beskriva den kärlek jag pratar om, men någon kanske förstår en del av det jag säger.
Tyvär tror jag dock att ingen har någonsin älskat en person på det sättet som alla vill bli älskade. Men om ni vet att det
faktist visst är så att den kärleken finns så berätta för mig. :)
Jag är oerhört trött på min egen förmåga att hitta flickor jag bryr mig om. Snygga, trevliga, omtänskama. De kan ha allt men jag har aldrig hjärtat för dem. Tänder bara på dem sexuellt eller på något annat sätt. Mitt liv har varit ganska åt h*lvete ett tag och jag skulle kunna behöva lite lycka. Och vad är mer lycka än sann kärlek?