Jag vill köpa saker i affären, men fuska.se säger att jag inte har råd! Är det i Silver/Brons/Guld poäng eller?? :roll:
Affären
1. Skriv detta i Fuska.se forumet...
2. Guldpoäng handlar man med.
Tack zyper, och jag skrev i fel forum, det var meningen att hamna i fuske.se. :wink:
Hur gör man för att få dom olika poängen kan man tyå växla in sina vanliga poäng mot brons poäng och sånt
Ps.Hitta inte nånting i FAQ.Ds
Japp du växlar, kolla i menyn efter växla
Det går inte att växla för mig. Hur gör man? När jag har skickat kommer det en nolla och man måsta göra om så hela tiden men inget händer. :) Snälla hjälp mig. :?: :?: :( :cry:
HUR FÅR DU SÅ SNABT POÄNG UNDRARDet går inte att växla för mig. Hur gör man? När jag har skickat kommer det en nolla och man måsta göra om så hela tiden men inget händer. :) Snälla hjälp mig. :?: :?: :( :cry:
Han har väl skrivit långa inlägg men jag undrar också lite..
jag undrar med han kanske har vunnit på lotteriet eller nåt sånt :o
han har kanske satsat mycket på tärning
kolla först hur värda poängen e så ska du växla dina vanliga pokemon så det blir värd lika danna sen klicka från poäng och till guld eller brons eller silver så har du växlat guldpoäng är värda 50 poöng det är coolt med guld poäng vem håller med silver också brons också alt är coolt i sidan eller hur
Det går inte att växla för mig. Hur gör man? När jag har skickat kommer det en nolla och man måsta göra om så hela tiden men inget händer. :) Snälla hjälp mig. :?: :?: :( :cry:
det kommer en nolla sedan för mig också men det betyder inget speciellt förutom att du har fått guld, brons eller silverpoänget/n du ville ha! det står bara inte kvar hur mycket du ville växla! :D
varför kan man inte häller köpa med brons fast det ska kosta så mycket så det blir lika värt som guld samma sak med silver
Man spelar ju spel med bronspoäng, och silverpoäng kan man inte göra något med än, tror jag.
man spelar med brons och köper saker med guld men admin kan du fixa satt man kan göra nått med silver?
ja annars är det ingen ide att ha silver
han har kanske satsat mycket på tärning
kolla först hur värda poängen e så ska du växla dina vanliga pokemon så det blir värd lika danna sen klicka från poäng och till guld eller brons eller silver så har du växlat guldpoäng är värda 50 poöng det är coolt med guld poäng vem håller med silver också brons också alt är coolt i sidan eller hur
Ja,allt är coolt.Vad menar du med Pokémon egentligen?????
men varför kostar titel 700 poäng nu ska det inte kosta 500 varför har du höjt admin
jag fattar igenting jag e knäpp eller hur :? hur jör man när man växslar?? och vad e broms. silver. guld. undrar jag kan ni svara oki skulle va tacksam ifall ni svara :wink: svara snälla oki=);)
Dom har redan tagit bort brons, guld och silverpoängen.
Forget about that!
oki oki oki du behöver inte över tala till engeska!oki igen behöver det oki oki oki låva låva låva oki