hej kommer runescape duel arena bli som den var innan (att man kan stake över 3000?) :( tacksam för ett snabbt svar ;)
Runescape..
Nästa gång kan du väll köra in tråden på Runescape&tibia förumet? :)
Ontopic: Jag vet inte..
↗ till inläggetstake?hej kommer runescape duel arena bli som den var innan (att man kan stake över 3000?) :( tacksam för ett snabbt svar ;)
↗ till inläggetjamen man kan ju satsa saker/pengar men nu kan man bara satsa max 3000. rätta mig om ja har fel↗ till inläggetstake?hej kommer runescape duel arena bli som den var innan (att man kan stake över 3000?) :( tacksam för ett snabbt svar ;)
Flyttar till rätt forum.
Om man har många Quest Points kan man satsa mer - men motståndaren måste också ha många Quest Points.
Kommer vara begränsning 4-ever antagligen.
Det är ju ett "anti rwt system" Alltså att man inte ska kunna köpa guld för riktiga pengar...
huh? Letare att bara döda monster så får man guld xD
↗ till inläggethuh? Letare att bara döda monster så får man guld xD
när man köper guld så köper man över 1 miljon.
detta är ett typiskt fel som många spelare gör.
Titta på Wilderness. - WILDY IS NOT COMING BACK, sade Jagex.
ett tag senare: PK is coming back in form of pk everywere.
Man skall aldrig säga att något är dåligt bara för att spelföretaget ändrar/tar bort/lägger till dåliga saker.
Oftast när de kommer så är de liksom i beta stadium.
Vem vet, kanske kommer de att fixa detta med duel arena också.
wildy kommer tillbaka men jag tror limiten bara försvinner i wildy världar.
vi pratade inte om wilderness..eller ja tordde det var duel arena vi pratade om här..?
wildy kommer aldrig komma tillbaks, för annars skulle RWT komma igen.
duel är ingen säker på.
MENMENMEN.
en ny typ av PK ska komma, att man kan pka nästan överallt i hela världen.
Har du mer än typ 90+ QP så kan du satsa 30.000 kr..
↗ till inläggetNEJ!! FEL!!wildy kommer tillbaka men jag tror limiten bara försvinner i wildy världar.
Om man spelar gamla runescape classic, har man då trade limit???
↗ till inläggetNej, skulle inte tro det.Om man spelar gamla runescape classic, har man då trade limit???
↗ till inläggetStake är max 60k nu.hej kommer runescape duel arena bli som den var innan (att man kan stake över 3000?) :( tacksam för ett snabbt svar ;)
men funkar det att stake 30,000 om man har över 90 qp för jag har typ 100+