💬
Logga in
Fuska.se

Skriva Krönika?

13 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

hej alla geeks. nu ska jag skriva en krönika i skolan, och jag har bestämt mig att skriva något relaterad till allas favorit artist, michael jackson. så jag undrar, vad ska jag skriva, och hur ska jag skriva de? ska jag skriva om hans nya album king of pop eller om alla anklagelser om att han är peddo?

för jag tror inte att han är skyldig till alla pedofil anklagelser...

Nivå 5 · Fuskare

Michael Jackson är gammal nyhet, ingenting som någon faktiskt bryr sig om längre. Ta något mer aktuellt :)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

har redan sagt till min lärare att jag ska ha de nu, hade först tänkt ta något om datorer men de ville inte hon ( hon är hippie och har typ aldrig använt en dator )

Nivå 5 · Fuskare

Aja, Michael Jackson då.

Jag skulle föreslå att du kör "Från känd till ökänd", hur han gick från att vara en av världens mest populära musikartister till att bli en av världens största skandalkändis.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

han är ingen skandal :( han är bara...missförstådd...

( sen finns ju chansen att han är pedofil, men aja )

Senast ändrad:

28 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

han är ingen skandal :( han är bara...missförstådd...

( sen finns ju chansen att han är pedofil, men aja )

Du skriver åt läsaren, inte åt dig själv.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

tack jag vet, men "läsaren" vill helst vara intresserad av de jag skriver

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

tack jag vet, men "läsaren" vill helst vara intresserad av de jag skriver

Precis. Skriv om något intressant, inte något som alla redan läst. Fast detta kanske är lite för avancerat för dig, vet ju inte hur gammal du är.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

jag är 15 :o och läraren har gått igenom på ett ungefär vad man ska skriva och så, fast en ganska kass förklaring imo.

btw, har du några förslag om vad annars man skulle kunna skriva om?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

jag är 15 :o och läraren har gått igenom på ett ungefär vad man ska skriva och så, fast en ganska kass förklaring imo.

btw, har du några förslag om vad annars man skulle kunna skriva om?

Om Michael Jackson?

30 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

nej, något annat som "är" just nu, inte michael jackson...

1 Oct 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

nej, något annat som "är" just nu, inte michael jackson...

Bankkrisen i USA (Som påverkar hela världen)?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13

hmm, aja, tror det är för sent att ångra mig nu..btw varför är de bara du och jag som skriver här? har jag skrämt bort alla?

Nivå 5 · Fuskare

Ingen aning. Kanske ointressant ämne?

Kör på Michael Jackson - "Från känd till ökänd", nästan garanterat MVG arbete bara på titeln :P Skriv om hur han var en av världens mest kända popartister, men efter den misslyckade näsoperationen hamnade han på toppen av skvallerpressen som slaktade honom.

Idag är han helt och hållet ökänd pga rättegångarna, operationerna och oanständiga paparazzibilder.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in