💬
Logga in
Fuska.se

Min Bästist Har Svikit Mig :(

28 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Grjen är den...folk växer ifrån varandra...även som vuxen kna det inträffa. Man får olika intressen, peroligheter förändras. Beter han sig som en idiot låt honom göra det men ger det tydlig att ni inte är "bästisar" längre. Du kommer garanterat hitta nya kompisar och så är den saken ur världen. För har han betet sig som en skit så är det inte mkt du kan göra...aceptera det och ha en "kompis" som beter sig som en skit och ta det. Eller så är han inte din kompis längre utan bara någon du känner.

Soad_token

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre.

Slå han på käften och visa makten, sen kommer alla garanterat vilja vara med dig,. Sen får han sin egen medicin.

Håller med han däng han xD då fattar han nog

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #23

Aa jag gör visst såhär att.. jag bara glömer han! Han ska bara vara nån jag känner och inte vara min vänn/Kompis/Polare. Utan bara Nån jag känner som kommer att suddas bort inom kanske 1 vecka.

30 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Aa jag gör visst såhär att.. jag bara glömer han! Han ska bara vara nån jag känner och inte vara min vänn/Kompis/Polare. Utan bara Nån jag känner som kommer att suddas bort inom kanske 1 vecka.

lycka till med det, seriöst..
1 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #25

Kom du inte på nåt bättre att skriva? Men aja

15 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling

skärp dig, du är 13 år och en kille , du blir arg och slåss inte ledsen och gråter

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #27

Men bumpa inte upp tråden allt är redan löst -.-

Gav honom en stor smäll på käften. :D

16 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
↗ till inlägget

Seriöst :o

Bra gjort, bara det inte blir för mycket problem. Vad jag läst verkar den där killen vara ett riktigt as, han var kanske shyst, vad vet jag, men den snubben ska du inte hänga med.

18 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det tror jag inte en sekund på. Det sa du bara för att 'vi', frälsarna här på fuska, skulle bli nöjda.

Jag vet inte vad som är bäst, skäll ut honom, börjar han bli otrevlig, hota han med något som gör ont. Lyssnar han ändå inte, så genomför det du hotat med.

Dock vet jag definitivt vad du INTE ska göra, det är att börja lyssna på svensk HippHopp.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in