Näe, du ska dra den till skrivbordet och sen högerklicka på den och sen vänsterklicka på "Installera".
Bästa Avatar/banner/bild
Näe, du ska dra den till skrivbordet och sen högerklicka på den och sen vänsterklicka på "Installera".
Ehh, hur kunde det bli ett dubbel inlägg när jag inte gjorde ett dubbel inlägg och dom kom på exakt samma sekund
↗ till inläggetAllright. Denna gången är det Gimp som gäller.Näe, du ska dra den till skrivbordet och sen högerklicka på den och sen vänsterklicka på "Installera".
Ehh, hur kunde det bli ett dubbel inlägg när jag inte gjorde ett dubbel inlägg och dom kom på exakt samma sekund
Pfft, glömde ramen. -.-
många tycker att ram bara förstör bilderna så jag använder inte det längre.
↗ till inläggetmånga tycker att ram bara förstör bilderna så jag använder inte det längre.
Allright, kritik på mina pix?
↗ till inläggettuffiga men jag skulle ta bort det vita mellan de svarta bokstäverna och ha det transparent till bakgrunden iofs.↗ till inläggetAllright. Denna gången är det Gimp som gäller.Näe, du ska dra den till skrivbordet och sen högerklicka på den och sen vänsterklicka på "Installera".
Pfft, glömde ramen. -.-
↗ till inläggetJag gillar faktiskt den. Tycker om färgerna. Hm, det är en sak som stör mig lite grann, det är färgen bakom skon, alltså det där gtöna.http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/foot-sig3523.jpg
Men snygg var den, 8/10.
det ser inte ut som att den där gubben är i rätt storlek.
Min då? :o
älskar den! :D
tackkkar ;D
Fråga inte varför.
http://img375.imageshack.us/img375/4653/loljh2.png
varför? ;P
har du gjort dom där formerna till höger?
skönt med lite nytt iaf, 8/10
Ekologiskt kaffe för f*n. :D
Edit: Trodde du menade varför jag gjorde hade med de.
Det är lite blandat, några e mina helt egna, några är nerladdade och några är nerladdade men modifierade.
Tog exakt 42 sekunder att göra:P
msn bild
Gimp
Nice, vad e det?? Nice sida btw :D, Fality varför?? :P Snygg annars.