1.king dede
2meta knigt
3.sonic
4.lugigi
1.king dede
2meta knigt
3.sonic
4.lugigi
1. Lucas
2. Snake
3. Wario
4. Luigi
↗ till inläggetwolf och fox har samma attacker? sureBara jag som tycker det är lite tråkigt att Wolf, Fox och Falco har istortsett samma attacker??
Tycker om Meta Knight också Btw
Fox, Falco eller Wolf.
Spelar med Zero Suit Samus(Samus ibland) & Marth =D
↗ till inläggetBara jag som tycker det är lite tråkigt att Wolf, Fox och Falco har istortsett samma attacker??
Du har seriöst ingen aning om vad du pratar om, eller hur?
Fox och Falco är lika iallafall. Wofl har jag ingen aning om :X
fox och falco är inte så lika, jag är pro med båda och jag ser en liten skillnad, men om du väl kört som dem mycket inser du att dem är olika. wolf och fox är lika lika som mario och bowser typ
1.Lucas
2.Falco
3.Fox
4.Ganondorf
5.Toon Link
6.Ike
7.Marth
8.Sheik
9.Snake
10.Wario
Nya!
mina mains är: Ike,Luigi,Falco,Sonic,Snake.
(Är även bra med andra gubbar! ;P)
↗ till inläggetJag är pro med båda
Är du professionell Brawl-spelare, eller menar du "pro" som "bra"?
Men deras A-attacker är inte lika alls och bara två av deras fyra B-attacker är helt likadana.
De här är mina mains:
1. Falco
2. Wolf
3. Lucario
Spelar jag aldrig med:
1. Ganondorf (Den långsammate och han suger på att hoppa)
↗ till inläggetBara jag som tycker det är lite tråkigt att Wolf, Fox och Falco har istortsett samma attacker??
de har inte alls samma moveset...;D
↗ till inläggetmed "pro" menar jag att folk i min klass inte vill möta mig för att dem aldrig vinner. men när jag skrev "pro" menade jag mer att jag är bra:P↗ till inläggetJag är pro med båda
Är du professionell Brawl-spelare, eller menar du "pro" som "bra"?
Men deras A-attacker är inte lika alls och bara två av deras fyra B-attacker är helt likadana.
Man har ju Mario, en klassiker, han äger. Annars tycker jag om Link och Sonic. Och varför inte Fox och Yoshi, och lille söte Kirby. Och självklart Toon Link och Ike. Och Pikachu. Och starke Captain Falcon.
Ice Climbers suger så jag kör inte med dem
Har inte kört med R.O.B så mycket men ska köra lite mer med honom.
Självklart spelar jag inte med Zelda (Hon har dem svagaste attackerna, och tar längre tid att tranformera sig till Sheik än i melee)
Aldrig spelar jag med Olimar (Han är hur svag som helst)
Och sluta qouta mina inlägg.
↗ till inläggetMan har ju Mario, en klassiker, han äger. Annars tycker jag om Link och Sonic. Och varför inte Fox och Yoshi, och lille söte Kirby. Och självklart Toon Link och Ike. Och Pikachu.
Många mains = win.
Donkey Kong, Captain Falcon, Link, Ness, Pokémon Trainer, Mario, Lucario, Sonic, Falco, Marth, ROB.
Ice Climbers suger så jag kör inte med dem
Rättning: Du suger som Ice Climbers, efterom du aldrig spelar som dom.
1.TOON LINK
2.TOON LINK
3.TOON LINK
4.Alla x)(utom ganondorf :o)
nemen, alla är stört roliga att köra med men ingen slår Toon link xP
Toon link han är best :D
Sonic eller snake!
Är det ingen som har Mario som main :( ? Jag tycker han är bra.
http://ui07.gamespot.com/2342/mario449x600_4.jpg= :cool:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in