💬
Logga in
Fuska.se

Vad Saknar Du Mest Här På Fuska.se

173 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

annars kan du ju bli medlem i ett forum som är avsett för snack om djur å sånt :P

Då kan man ju lika gärna ta bort alla forum här om musik,humor,skola och allt annat som inte har med spel att göra och sätta dem trådarna under allmänt.

Nej, dem forumen har lagts till eftersom att det var aktiva ämnen, vilket djur inte är.

Och du tror inte att det skulle komma upp trådar om djur om det kom upp ett djurforum?

Säger inte att jag vill ha ett, jag bara ifrågasätter.

Det skulle vara lika inaktivt som fuska.se release dagen.

Vet ni vad jag saknar?

Folk med lojalitet och sympati.

Nu är det bara folk som anklagar, svär och tjafsas.

Enligt mig så tror jag fuska.se håller på att gå ner.

Varför? BECAUSE ADMIN REMOVED THE DEBATT FORUM!

Om man inte nämner sin åsikt så kommer admin aldrig veta vad man tycker och därmed aldrig ändra något.

Jag saknar Aso100 :rolleyes:

Nivå 4 · Lärling

Jo då, smart att avslöja att man gjort en ny användare, även om IP't avslöjar dig. Du reggade dig idag, och Aso100 blev bannad igår, ni kommer från samma ort och du vet vem det är, skumt?

Varför tas inte debattforumet tillbaks?

Nivå 7 · Fuskare

Saknar snacket 24/7 på Banner/avatar tråden.

Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget

Jo då, smart att avslöja att man gjort en ny användare, även om IP't avslöjar dig. Du reggade dig idag, och Aso100 blev bannad igår, ni kommer från samma ort och du vet vem det är, skumt?

Ingen vet...och admin vägrar att svara officielt...börjar bli jävligt trött på att vänta...

Soad_token

7 Oct 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ingen vet...och admin vägrar att svara officielt...börjar bli jävligt trött på att vänta...

Soad_token

Mhm.

Nu tror jag admin har fått anledningen till varför alla lämnar..

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Soad_token

Mhm.

Nu tror jag admin har fått anledningen till varför alla lämnar..

Jo det värsta är att han svarar på fråog i andra trådar men inte i någon av de flertal som tar upp just frågan vad har händ med debatt och när kommer det tillbaka.

Soad_token

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Men om jag minns rätt så skrev han i någon tråd angående förra uppdateringen att Fuska.se, forumet skulle bli mindre. Står han för hans ord så tror jag ej att debatt forumet kommer skapas.

Har ni trådar angående fuska.se, skicka ett PM till honom. Kolla hans presentation, vad står det där? Exakt, följ det också.

Chansen att han svara på PM är större än att han går in på forumet och svarar.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Men om jag minns rätt så skrev han i någon tråd angående förra uppdateringen att Fuska.se, forumet skulle bli mindre. Står han för hans ord så tror jag ej att debatt forumet kommer skapas.

Har ni trådar angående fuska.se, skicka ett PM till honom. Kolla hans presentation, vad står det där? Exakt, följ det också.

Joo men frågan har ställts i över en månad i just det här forumet, under den tiden borde han hinna svara (samt at han har svarat på andra frågor men verkar undvika den här). Anlednignen till att jag inte har skickat ett pm är att jag vill ha ett officielt svar, alla vet det plus att det är väldigt många som undrar, och tänkte därför att det vore bättre om han säger det här så slipper admin få 25 mejl angående om han tänker återställa debatt.

nu har jag inte sett den tråden du pratar om...men vet att han sa vi ett tillfälle att det ev. skulle återställas men det får vi se....det var innan sommaren så det känns som om vi har väntat länge nog?

Soad_token

Nivå 5 · Fuskare

Jag saknar det gamla fuska.

Innan den stora uppdateringen.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag saknar det gamla fuska.

Innan den stora uppdateringen.

Rly.

Offtopic; När ska någon kolla in bästa avatar/banner tråden?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Min då? :o

http://i96.photobucket.com/albums/l195/mhead46/AttentionWhore.jpg
8 Oct 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Joo men frågan har ställts i över en månad i just det här forumet, under den tiden borde han hinna svara (samt at han har svarat på andra frågor men verkar undvika den här). Anlednignen till att jag inte har skickat ett pm är att jag vill ha ett officielt svar, alla vet det plus att det är väldigt många som undrar, och tänkte därför att det vore bättre om han säger det här så slipper admin få 25 mejl angående om han tänker återställa debatt.

nu har jag inte sett den tråden du pratar om...men vet att han sa vi ett tillfälle att det ev. skulle återställas men det får vi se....det var innan sommaren så det känns som om vi har väntat länge nog?

Soad_token

Admin har skitmycket annat att göra, när jag snackade med han senast satt han fast med en uppsats.

Jag tycker att du kan skicka PM till han sen rapportera vad han har skrivit i denna tråd så är allt ur världen?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Soad_token

Admin har skitmycket annat att göra, när jag snackade med han senast satt han fast med en uppsats.

Jag tycker att du kan skicka PM till han sen rapportera vad han har skrivit i denna tråd så är allt ur världen?

Ska ske

Soad_token

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Liksom, admin får inte upp ögonen för en tråd för att ni gnäller om hur dålig han är på att yttra sig.

Wow, där sa du något faktiskt.

Jag tror inte admin bryr sig så hemskt mycket om vi sitter i en tråd och snackar om hur han är.

Vad vi borde göra nu är att demonstrera och DDoSa fuska med en stor varning som lyder:

För jag tror det hjälper mycket imo.

Nog det ända sättet han kommer lägga märke till detta?

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Liksom, admin får inte upp ögonen för en tråd för att ni gnäller om hur dålig han är på att yttra sig.

Nää det menar du inte :o

Jag har inga förväntningar på att Admin ska gå igen om alla trådar över allt, det enda jag "begär" är att om har tar sig tid att låsa trådar i "fuska.se" forumet så kan han nog slänga ett öga i de andra trådaran, det brukar ju inte vara så många. Då han har svarta och låst andra trådar efter att "Vad Hände Med Debattforumet?" tråden vart skapad så är det ju väldigt troligt att han har sett den, eller hur?

Jag förväntar mig inte heller ett svar så fort han ser tråden, MEN frågan har varit uppe i många olika trådar i stort sett sedan debatt forumet lades ner, vilket ju gör det väldigt otroligt att tänkas sig att han har missat varenda en. Så att nu ett par månader senare börja kräva ett officielt svar av honom kan ju inte vara så mycket begärt eller vad tycker du Zwail?

Soad_token

Nivå 4 · Lärling

Debattera kan man annars göra i Oztopia, vilket jag kan rekommendera varmt.

↗ till inlägget

Debattera kan man annars göra i Oztopia, vilket jag kan rekommendera varmt.

Finns ett debatt gf också...problemet är att det aldrig blir samma utbud...tyvär

Soad_token

↗ till inlägget

Det tidigare inlägget tyder på att du inte begrep min poäng. För det första har admin ett liv utanför fuska. Därför har han ett gäng byråkrater, förlåt, moderatorer som hjälper till att upprätthålla ordningen.

Så som jag ser det finns det två logiska anledningar till att admin resp. moderatorerna kollar i en tråd:

1. Tråden har anmälts och de är då förpliktade att titta upp det.

2. Tråden har en titel som tilltalar/lockar dem.

En tråd med namnet "Vad saknar du mest på fuska" är knappast det intressantaste. Har sett dig påpeka att han aldrig yttrar sig om Debatt-forumet eller andra saker ett par gånger, nej, hur ska han veta att folk vill ha tillbaka det när de skriver i en tråd som handlar om något helt annat. Men f*n, skriv det ett par gånger till så kanske du blir anmäld för spam och har du tur är det admin som kontrollerar anmälan.

Avslutningsvis vill jag föreslå att någon tar initiativ och startar en trådjävel om det hela för den här tråden har haft sitt roliga.

Hur många trådar ska man behöva starta då enligt dig...det finns en tråd som heter "Vad Hände Med Debattforumet?"

Här är en länk så du slipper tvivla:

http://www.fuska.se/forum/Vad_Haende_Med_D...tl-t111551.html

Det har tagits upp ett par gånger, och då har svaren blivit vi får se. DU missar min poäng, jag kräver inte att admin ska kolla forumet varje dag eller varje vecka, men under ett par månader borde han ju kunna få fram ett svar eller så borde ju mot förmodan någon av moddarna se det, vet dom inte svare så frågar dom ju admin (är väl tankein iaf). Så hur kommer det sig att inte ett knyst har hörts om detta?

Jag tycker bara det är dålig stil att inte få ett bättre svar än "vi får se vad som händer"

Sen föreslår jag att du tar reda på vad ordet "spam" betyder, då du inte verka inse att ett inlägg med en poäng inte är spam...

Soad_token

↗ till inlägget

Jag försökte säga att det vore mer logiskt att be om ett debattforum i en tråd om det. Nu finns det tydligen en sån, perfekt. Jag, som inte sitter och använder Fuskas sökmotor hela dagarna, har inte full koll på alla existerande trådar på forumet, ursäkta.

Sen kan du väl läsa mitt inlägg igen och försöka få det sista där om spam till ett skämt, för det var syftet.

Så du brukar inte kolla de nya trådarna då? den är en vecka gamal (men inte den första).

Ok dåså, ett tips bara om du tänker använda skämt avlsuta med en glad smiley eller något, istället för att skriva "startar en trådjävel" 2 rader nedanför, det liksom verkar inte så lustigt då ;)

Soad_token

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in