Tjoflöjt alla fuskisar! Nu är det så att jag skulle vilja testa Warhammer Online, och jag har letat efter en trial som en galning men utan resultat. Så nu undrar jag, finns det nån gratis trial att ladda hem någonstans?
Warhammer Online Trial?
↗ till inläggetTjoflöjt alla fuskisar! Nu är det så att jag skulle vilja testa Warhammer Online, och jag har letat efter en trial som en galning men utan resultat. Så nu undrar jag, finns det nån gratis trial att ladda hem någonstans?
Finns inte ännu.
Nedrans :(
Kommer aldrig att finnas eftersom att mythic hatar goldsellers, köp spelet, du ångrar dig inte
↗ till inläggetMen man vill veta om det erbjuder något som WoW inte erbjuder.Kommer aldrig att finnas eftersom att mythic hatar goldsellers, köp spelet, du ångrar dig inte
↗ till inlägget↗ till inläggetMen man vill veta om det erbjuder något som WoW inte erbjuder.Kommer aldrig att finnas eftersom att mythic hatar goldsellers, köp spelet, du ångrar dig inte
Recensioner, gameplay videos. Ett tips är att använda Xfire's broadcast funktion och se live när folk lirar det.
↗ till inlägget↗ till inläggetKommer aldrig att finnas eftersom att mythic hatar goldsellers, köp spelet, du ångrar dig inte
Men man vill veta om det erbjuder något som WoW inte erbjuder.
Recensioner, gameplay videos. Ett tips är att använda Xfire's broadcast funktion och se live när folk lirar det.
Men det är inte samma sak som att testa det själv...
↗ till inlägget↗ till inläggetKommer aldrig att finnas eftersom att mythic hatar goldsellers, köp spelet, du ångrar dig inte
Men man vill veta om det erbjuder något som WoW inte erbjuder.
Men det är inte samma sak som att testa det själv...
Sant, men man får göra det bästa av situationen.
Usa ahr fått recruit-a-friend nu. Och GOA har avslöjat att de jobbar på funktionen för Europa.
ja, annars kanske du kan låna en polares acc och testa? (fick jag göra)
↗ till inläggetja, annars kanske du kan låna en polares acc och testa? (fick jag göra)
Han kanske inte har en polare som spelar?
ja, då kan han ju vänta och kolla om det blir nåt av med recruit-a-friend. Annars kanske han kan köpa och testa ett time card?
Hur mkt kostar ett sånt där Time card då?
Dunno.
Men Recruit-a-friend ska släppas i Februari tror jag.
lol, jag vet inte eftersom jag bara spelade några dagar på en polares acc, men du kan ju kolla på nån hemsida eller nåt
Den som lever får se.