när man möter den browser som ligger bakom porten som man behöver 80 sjärnor för, hur ska man göra när han spränger banan och den blir formad till en sjärna. Då går det inte att kasta han på minorna
hjääääääääälp mig :(
detta är super mario 64 ds)
när man möter den browser som ligger bakom porten som man behöver 80 sjärnor för, hur ska man göra när han spränger banan och den blir formad till en sjärna. Då går det inte att kasta han på minorna
↗ till inläggetdet går visst, man behöver bara skills ( 99% tur om du träffar lr inte, fortsätt bara att försöka träffa minorna, tillslut träffar du )när man möter den browser som ligger bakom porten som man behöver 80 sjärnor för, hur ska man göra när han spränger banan och den blir formad till en sjärna. Då går det inte att kasta han på minorna
men det går inte ju jag har försökt flera gånger och för varje gång jag försökt satt jag ett kryss på ett papper och till sist hade jag 13 kryss
det går
det går, du suger bara, det är därför du inte träffar
↗ till inläggetdet går, du suger bara, det är därför du inte träffar
du liknar en b*g på bilden fastän det inte e du men det är du endå
↗ till inläggetokej?↗ till inläggetdet går, du suger bara, det är därför du inte träffar
↗ till inläggetså säger man intedu liknar en b*g på bilden fastän det inte e du men det är du endå
var snäll & följ REGLERNA
↗ till inläggetdet går. du slänger ut honom på en av stjärnans uddar, sen tar du honom i svansen innan han börjar röra sig igen och kastar mot en av BOMBERNA!!!!!!!när man möter den browser som ligger bakom porten som man behöver 80 sjärnor för, hur ska man göra när han spränger banan och den blir formad till en sjärna. Då går det inte att kasta han på minorna
Snura med peckpined då går det fortare alla fall
peckpinen förlåt
↗ till inläggetDu vet inte vem han på bilden är va? Det är Gohan från Dragonball.↗ till inläggetdet går, du suger bara, det är därför du inte träffar
EDIT: Förlåt att jag skrev så sent för detta onödiga inlägg.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in