💬
Logga in
Fuska.se

Trasig Xbox

15 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Undrar om någon vet hur länge det kan ta om man lämnar in xboxen på lagning?

Min cd-läsare har kraschat.....

Nivå 4 · Lärling

Jaah du

En polare till mig tog det ungefär 3 veckor.

Nivå 5 · Fuskare

kan ta allt från 2 dagar till 2 månader...

Nivå 5 · Fuskare

PALLA 2 MÅNADER :bah:

16 Oct 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

oo fyfan, vill helst ha tillbka den innan cod5 släpps. Men om det tar 2månader så kan jag ju lika gärna laga den själv. :)

Nivå 5 · Fuskare

Laga den själv? :meddum:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Om du har fått RROD tar det 2-3 veckor.

Nivå 3 · Lärling

Lång tid! 1-2 år kan det ta! Det är smartare att lämna in den i en game butik och så får du en ny!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Lång tid! 1-2 år kan det ta! Det är smartare att lämna in den i en game butik och så får du en ny!

lol? Allvar? 1-2 år?!?!?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

lol? Allvar? 1-2 år?!?!?

Nej, självklart inte.

2-3 veckor, som jag sa.

17 Oct 2008
Nivå 2 · Novis

ring microsoft! och sen fråga hur långt tid det tar att laga! om du byter till dig en ny så är det stor chans att det finns RROD i det nya xbox360! för dom släppte sitt nya för tidigt så det är lika bra att ringa microsoft! det rekomenderar jag stort! dom fixade min på 2-3 veckor!

↗ till inlägget

ring microsoft! och sen fråga hur långt tid det tar att laga! om du byter till dig en ny så är det stor chans att det finns RROD i det nya xbox360! för dom släppte sitt nya för tidigt så det är lika bra att ringa microsoft! det rekomenderar jag stort! dom fixade min på 2-3 veckor!

i nya xbox så är det mindre chans att få RROD. dom har försökt fixa det i dom så du har helt fel
18 Oct 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Laga den själv? :meddum:

Ja, det är väll bara skruva upp xboxen och ta ur dvd-läsaren som sitter där?

Sen så beställer jag en ny dvd-läsare som kostar kanske runt 900:- , och det vill jag helst inte.

Jag vill inte heller vänta så himla länge heller :)

Och nej jag har inte rrod, som jag skrev först så är det bara dvd-läsaren som har kraschat...

om du inte orsakat det själv och har garantin kvar så bör det bara ta någon vecka

20 Oct 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #15
↗ till inlägget

om du inte orsakat det själv och har garantin kvar så bör det bara ta någon vecka

Okeyy, :D

28 Oct 2008
Nivå 2 · Novis

Från 2-4 veckor tror jag, det beror på var du lämnar in den.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in