↗ till inläggetPrecis. Kan skriva när den börjar om.nej..det är end-game. man kan inte regga sig då.
Kommer dock inte spela där. Endast regga mig med UltimatOffender för att förhindra fakenickers...
↗ till inläggetPrecis. Kan skriva när den börjar om.nej..det är end-game. man kan inte regga sig då.
Kommer dock inte spela där. Endast regga mig med UltimatOffender för att förhindra fakenickers...
Jag längtar till nästa omgång! Denna var bara skit för mig ;: VU på 80 nu ;)
Kör på 3x nu, heter Matrix där. Min andra by blev övertagen av Uppercut, och har nu tre byar istället. Deffspelare, men attackerar även ;)
På server 6 heter jag Cydonian, pallade inte med Lawlipawp där jag hade ca 800 trupper i 300 pop.
↗ till inläggetJag heter brat på speed. Det går inte så bra för mig denna omgången. Blir farmad hela tiden och en kille har tatt min by.
samma här.blir farmad dygnet runt och har snart förlorat alla hus.ska flytta till server 1 i oktober.
↗ till inlägget↗ till inläggetHar ni något VU i TBAE?
Japp, såhär är ställningen just nu:
Världens underverk
Spelare Namn Allians nivå
1. lemiffo- Världsunder O|Odium 53
2. FRUKT! <3 ! <3 ! !|VU 50
3. Star <3 ! !|VU 49 -
4. rojjan .................... Familjen 49 - - TBAE's, TBWE's, D.X's och DXA's och Colony's VU.
5. Del Toro A Family Affair Familjen 40
6. Breaker A Family Affair Familjen 35
7. durga For the people UA|XHQ 33 -
8. Ostrazaser Världens Undergång Xzagt H 33 -
9. Fryso2daft T.W.O-UA UA|TWOTS 32 -
10. GirlWonder Lilla <3 !|VU 30
11. AntoniusRex The Cradle of Sparta UA|TWOTS 29
12. Saftblandaren O|K&Q|VU 0 -
13. stenad-anka Familjen 0 -
Vendetta/Nemesis <3 :)
Denna speed nickar jag Don Johkie :)
heter anonym0 och är inte ny på sidan men gjort en ny gubbe på server 1 nu. imorrn grundar jag alliansen assasins-warriors och alla som får plats är välkommna
↗ till inläggetheter anonym0 och är inte ny på sidan men gjort en ny gubbe på server 1 nu. imorrn grundar jag alliansen assasins-warriors och alla som får plats är välkommna
Skapa allians såhär tidigt = Farming objekt!
↗ till inlägget↗ till inläggetheter anonym0 och är inte ny på sidan men gjort en ny gubbe på server 1 nu. imorrn grundar jag alliansen assasins-warriors och alla som får plats är välkommna
Skapa allians såhär tidigt = Farming objekt!
tar risken men har 14 lediga dar + började samma dag som servern nystartade så ligger inte sämst till.
är dessutom allierad med serverns 3 bästa allianser
hade haft ca 8 byar nu om jag hade haft kvar min övertagna by, och om jag inte fått 45 katapultattacker på min största by ;p
Har lirat många gånger innan. Igår började igen på Server 6.
hm.ja ä med på s1 s3 speed 3 s6 s7
och nu har jag slutat bli farmad =)
Spelar bara på 3x speed. Där jag skapat alliansen DBZ.
↗ till inläggetSpelar bara på 3x speed. Där jag skapat alliansen DBZ.
Spelade där förut, men blev jävligt stort farmad,
mm, det kan vara jobbigt, men det är roligar med Speed än dom andra serverna.
ja blev farmad på s3 och fick mirigera med hela min allians till s1.jag har en bra allians med nivå 13 på speed 3 fast få medlemmar så alla är välkommna att ansöka om att få en ansökning på forumet eller hos mig
anonym0 heter ja på alla servrar ja är med
↗ till inläggetmm, det kan vara jobbigt, men det är roligar med Speed än dom andra serverna.
Joda helt klart.
Bara att man måste komma i rätt..
kör lite travina men mest tribal wars det är typ som travina fast roliga heter janne36 spelar på speed
här snackar vi travian, inte tribal wars, och btw, så är TW sjukt mkt sämre.
ar tagit över en veteoas..jag måste få upp mina residens i tio i mina minsta byar D: SÅ ska jag skicka dem till mitt perfekta oasställe <3
Grande Formica vann hela endgame nu med Athena tätt bakom.
Jag uppnådde 1200 i off-rank.
Ska ni köra Speed nästa gång?
↗ till inläggethär snackar vi travian, inte tribal wars, och btw, så är TW sjukt mkt sämre.
ar tagit över en veteoas..jag måste få upp mina residens i tio i mina minsta byar D: SÅ ska jag skicka dem till mitt perfekta oasställe <3
det beror på.
travian är mycket svårare än tribal dvs svårare att få soldater och resurser och sånt men tribal är det mycket lättare och går fort att börja erövra andra byar.problemet med det är att alla går runt och j*vlas med folk med det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in