är det någon här som vet nåt program som gör att man kan kolla hur varmt det är i datorn eller finns et redan i dator isåfall var. (har vista)
Dator Temperaturen
Hmm det finns program som kollar energi förbränningen men inte kolla värmen vad jag vet.
Vad jag vet så borde Everest Home Edition du utmärkt till detta.
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
Bara att installera, köra, gå in under dator och sedan sensor.
↗ till inläggetär det någon här som vet nåt program som gör att man kan kolla hur varmt det är i datorn eller finns et redan i dator isåfall var. (har vista)
Ladda ned SpeedFan. Där kan du reglera hastigheten på dina fläktar samt titta till temperaturen (krävs att du har en mätare i datorn, brukar nästan alltid vara inbyggt.)
↗ till inläggetTitta på inlägget ovanför dig.↗ till inläggetär det någon här som vet nåt program som gör att man kan kolla hur varmt det är i datorn eller finns et redan i dator isåfall var. (har vista)
Ladda ned SpeedFan. Där kan du reglera hastigheten på dina fläktar samt titta till temperaturen (krävs att du har en mätare i datorn, brukar nästan alltid vara inbyggt.)
↗ till inläggetTitta på inlägget ovanför dig.↗ till inläggetär det någon här som vet nåt program som gör att man kan kolla hur varmt det är i datorn eller finns et redan i dator isåfall var. (har vista)
Ja, den här gången läste jag faktiskt inläggen, ALLA INLÄGG! HAHA
Jag skrev bara lite om det.
SpeedFan må vara det enklaste alternativet :)
funkar speedafan på laptop
↗ till inläggetfunkar speedafan på laptop
Vet inte riktigt, förhoppningsvis.
Men det enklaste sättet? TESTA
ser ut att funka
tack för all hjälp