Vete f*n :D
Hjälp Måste Sätta Kopierings Skydd På Min Hemsida
När man skapar något så är det skyddat. Upphovsrätter försvinner normalt 70 år efter upphovsmannens död. Man behöver inte ansöka om att få sitt verk skyddat till skillnad från patenträtten och varumärkesrätten. Copyright symbolen (©) är endast till om man vill visa vem som har skapat verket och för att kunna kontakta personen.
Straffet om du bryter mot upphovsrätten kan leda till böter och/eller max 2 års fängelse.
Om du andvänder FireFox då kan du bara trycka på Ctrl+A så kopierar du Källkoderna även om du har '' html skydd ''
Ta Google eller Youtube till exempel, det är ju bara att gå in och kopiera det, om det skulle finnas ett skydd tror jag att dom skulle ha det
↗ till inläggetJag har Clonat '' youtube '' och ''Google''Ta Google eller Youtube till exempel, det är ju bara att gå in och kopiera det, om det skulle finnas ett skydd tror jag att dom skulle ha det
om ni vill ha Scripten Pm !!
↗ till inläggetrubriken sejer allt som sakt jag vill inte att nån ska kopiera mina html koder så jag behöver nån kod så dom inte kopierar
kan nån seja mej en sån?
Gå inn på www.hotscripts.com och Leta äfter coden